VOIS România, unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul IT&C, deschide un nou birou în Iași
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
|---|---|
![]() |
Agent control acces trafic - Palas Mall Iasi
Iasi, |
![]() |
Receptionist
Aplica fara CV
|
Functionar Informatii Clienti - IULIUS MALL
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Iulius active.Vezi toate job-urile Functionar Informatii Clienti - IULIUS MALL active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
| Angajator: | Iulius |
| Domeniu: |
|
| Tip job: | full-time |
| Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
| Orase: |
|
| Actualizat la: | 29-09-2025 |
| Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
ANGAJĂM FUNCTIONAR INFORMATII CLIENT
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
- Operare MS Office (Word, Excel);
- Prezență fizică placută și discurs professional;
- Capacitate de organizare și prioritizare;
- Inițiativă și atitudine pozitivă;
- Flexibilitate, discreție și loialitate.
Responsabilitati
Descrierea postului:
- Primește, distribuie și expediază corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
- Răspunde la telefon și oferă informații, în funcție de situații;
- Primește reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării;
- Coordonează lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la care acestea sunt programate;
- Contactează chiriașii pentru anunțarea vizitelor;
- Primirea facturilor emise și distribuirea acestora către chiriași.
Alte informatii
Se oferă:
Pachet salarial motivant;
Condiții de muncă deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ și motivant;
Posibilitatea integrării într-o echipă tânără, caracterizată prin performanță și succese dovedite.

