Customer service representative- divizia Johnson&Johnson

Angajator: Optical Network
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Optical Network a luat fiinta in anul 2004, in prezent fiind liderul pietei de optica medicala in Romania. Divizia de retail opereaza lanturile de magazine OPTIblu si KLARMANN si detine 52 de magazine in Bucuresti si mari orase din tara.

    Cerinte

    -Atitudine proactiva;
    -Abilitati dе comunicare si negociere;
    -Studii superioare finalizate;
    -Experienta in call center constituie avantaj;
    -Experienta in utilizarea calculatorului ( programele Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
    -Experienta cu un soft de gestiune, Charisma reprezinta avantaj;
    -Cunostinte dе limba engleza certificate prin documente;
    -Rezistenta la stres;

    Responsabilitati

    -Interactiunea directa cu clientii: informarea, inregistrarea si formarea noilor client in ceea ce priveste procesele actuale pentru plasarea comenzilor, livrare, facturare;
    -Colectare comenzi: procesarea comenzilor/formulare si furnizarea de feedback clientilor, starea comenzii, disponibilitatea produselor, follow-up;
    -Plasarea comenzilor catre furnizor la un interval de o saptamana;
    -Procesul de management de retur:obtinerea avizelor necesare, comunicarea cu clientii privind procesul de returnare si follow-up cu clientii si reprezentatii de vanzari;
    -Suport pentru departamentul de vanzari si marketing;
    -Gestionarea eficienta a comunicarii cu clientii interni si externi;

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Pachet salarial atractiv;
    -Asigurare medicala privata;
    -Oportunitati de promovare in cadrul companiei;
    -Traininguri specializate si oportunitate de dezvoltare profesionala;