Customer service representative- divizia Johnson&Johnson

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Optical Investment Group active.


Vezi toate job-urile Customer service representative- divizia Johnson&Johnson active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Optical Investment Group
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Optical Investment Group este un grup de investitii care opereaza cea mai mare retea de optica medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, OPTIPLAZA, O51. Cu o vechime de 17 ani pe piata, operam 103 magazine in Bucuresti si in marile orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie B2B, autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton si altele.

    Cerinte

    -Atitudine proactiva;
    -Abilitati dе comunicare si negociere;
    -Studii superioare finalizate;
    -Experienta in call center constituie avantaj;
    -Experienta in utilizarea calculatorului ( programele Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
    -Experienta cu un soft de gestiune, Charisma reprezinta avantaj;
    -Cunostinte dе limba engleza certificate prin documente;
    -Rezistenta la stres;

    Responsabilitati

    -Interactiunea directa cu clientii: informarea, inregistrarea si formarea noilor client in ceea ce priveste procesele actuale pentru plasarea comenzilor, livrare, facturare;
    -Colectare comenzi: procesarea comenzilor/formulare si furnizarea de feedback clientilor, starea comenzii, disponibilitatea produselor, follow-up;
    -Plasarea comenzilor catre furnizor la un interval de o saptamana;
    -Procesul de management de retur:obtinerea avizelor necesare, comunicarea cu clientii privind procesul de returnare si follow-up cu clientii si reprezentatii de vanzari;
    -Suport pentru departamentul de vanzari si marketing;
    -Gestionarea eficienta a comunicarii cu clientii interni si externi;

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Pachet salarial atractiv;
    -Asigurare medicala privata;
    -Oportunitati de promovare in cadrul companiei;
    -Traininguri specializate si oportunitate de dezvoltare profesionala;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    2700 - 3200 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (120)