Junior HR Generalist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Talent Stream active.Vezi toate job-urile Junior HR Generalist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Talent Stream |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.08.2020 |
Remote work: | On-site |
Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
- Have minimum three (3) years worth of experience
- Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
- Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution
Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.
Studii superioare finalizate;
Cunoştinţe avansate de limbă engleză scris şi vorbit
Cunoştinţe operare PC (Pachet Office);
Cunoaşterea prevederilor Codului muncii in vigoare si a altor legi referitoare la relatiile de munca;
Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;
Capacitate de a respecta termene limită;
Atenţie către detalii;
Posedă aptitudini de planificare, organizare şi control al activitaţii, de luare de decizii, iniţiative.
Planifică, organizează şi activităţile specifice departamentului de resurse umane;
Organizează si coordonează intreg procesul de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii ;
Asigură interpretarea corectă şi aplicarea politicilor de personal ale firmei;
Participa la selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor.
Urmăreşte şi răspunde de activitatea de sanctionare a personalului conform normelor legale, prevederilor CIM si Regulamentului intern
Planifică si coordonează orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora in organizaţie, urmărind la anumite perioade evoluţia acestora, din punct de vedere a performanţelor profesionale şi adaptabilitatea acestora la cerinţele companiei ;
Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societatii cu privire la resursele umane din companie;
Asigură protocolul în cadrul intâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice
Preia, înregistreaza, distribuie la compartimentele implicate, îndosariează şi arhivează corespondenţa şi mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi;
Elaborează şi redactează documentele şi situaţiile cerute de management;
Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
Indeplineşte alte sarcini ce-i revin postului, date de către Administrator;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior IT Recruiter Hybrid | |
HR Generalist with French Aplica fara CV | |
HR Generalist with German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la