Junior HR Generalist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Junior HR Generalist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Cunoştinţe avansate de limbă engleză scris şi vorbit
    Cunoştinţe operare PC (Pachet Office);
    Cunoaşterea prevederilor Codului muncii in vigoare si a altor legi referitoare la relatiile de munca;
    Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;
    Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;
    Capacitate de a respecta termene limită;
    Atenţie către detalii;
    Posedă aptitudini de planificare, organizare şi control al activitaţii, de luare de decizii, iniţiative.

    Responsabilitati

    Planifică, organizează şi activităţile specifice departamentului de resurse umane;
    Organizează si coordonează intreg procesul de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii ;
    Asigură interpretarea corectă şi aplicarea politicilor de personal ale firmei;
    Participa la selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor.
    Urmăreşte şi răspunde de activitatea de sanctionare a personalului conform normelor legale, prevederilor CIM si Regulamentului intern
    Planifică si coordonează orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora in organizaţie, urmărind la anumite perioade evoluţia acestora, din punct de vedere a performanţelor profesionale şi adaptabilitatea acestora la cerinţele companiei ;
    Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societatii cu privire la resursele umane din companie;
    Asigură protocolul în cadrul intâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice
    Preia, înregistreaza, distribuie la compartimentele implicate, îndosariează şi arhivează corespondenţa şi mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi;
    Elaborează şi redactează documentele şi situaţiile cerute de management;
    Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
    Indeplineşte alte sarcini ce-i revin postului, date de către Administrator;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (11)