IT Account Manager, București

Angajator: DARE
Domeniu:
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2020
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    • Experiență de minim doi ani într-o poziție similară în domeniul IT&C (prezentarea unui proiect complex condus și închis în domeniu);
    • Studii universitare cu profil economic/ tehnic finalizate;
    • Abilităţi de a dezvolta sustenabil un portofoliu de clienţi;
    • Bune abilităţi de vânzare şi negociere B2C, spirit de echipă, organizare şi planificare, atitudine pro-activă;
    • Reale capacitati de prospectare, de identificare si analizare a nevoilor clienților, de tratare a obiecțiilor și follow-up;
    • Excelente abilităţi de comunicare şi de prezentare – scris şi verbal (fluenţă, exprimare clara şi concisă);
    • Capacitate de a identifica si construi necesitatea unei soluții din portofoliu la un potențial client;
    • Excelente abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
    • Cunoștințe tehnice în domeniul soluțiilor IT&C - avantaj;
    • Rezistenţă la stres, capacitatea de a lucra cu termene limită;
    • Disponibilitate pentru deplasări în ţară, în interes profesional (posesor carnet conducere categoria B).
    • Limba engleză - nivel mediu/avansat.

    Responsabilitati

    • Acţionează activ pentru găsirea şi atragerea de noi clienţi; contribuie la acţiunile de prospectare piaţă.
    • Promovează imaginea şi soluţiile oferite de companie în relaţia directă cu clienţii; planifică/ participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali.
    • Generează documente specifice activităţii de vânzări (oferte, comenzi de vânzare, rapoarte, etc).
    • Contribuie la realizarea de prezentări pentru clienţi.
    • Asigură suport post-vânzare.
    • Urmareşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/ optimizare.
    • Menţine actualizate informaţiile de la anumiţi furnizori pentru echipa de vânzări (prin consultarea periodică a portalurilor acestora).
    • Întreprinde activităţi de analiză/ control/ raportare a rezultatelor şi eficienţei iniţiativelor avute.

    Alte informatii

    • Pachet financiar aliniat la nivelul pieței, cu schemă de bonusare motivantă;
    • Implicare în proiecte complexe și lucrul într-un mediu prietenos;
    • Șansa de a face parte dintr-o echipa tânără, într-un mediu de lucru ce susține dezvoltarea continuă și respectă echilibrul dintre muncă și viața personală;
    • O echipă caracterizată prin bună dispoziție (valorile noastre sunt: competență, integritate, flexibilitate, performanță, FUN);
    • Teambuildings, team parties;
    • Salariul net: 4000/4500 lei.