Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
IT Account Manager, București
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DARE active.Vezi toate job-urile IT Account Manager, București active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | DARE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.09.2020 |
Remote work: | On-site |
DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.
Cerinte
• Experiență de minim doi ani într-o poziție similară în domeniul IT&C (prezentarea unui proiect complex condus și închis în domeniu);
• Studii universitare cu profil economic/ tehnic finalizate;
• Abilităţi de a dezvolta sustenabil un portofoliu de clienţi;
• Bune abilităţi de vânzare şi negociere B2C, spirit de echipă, organizare şi planificare, atitudine pro-activă;
• Reale capacitati de prospectare, de identificare si analizare a nevoilor clienților, de tratare a obiecțiilor și follow-up;
• Excelente abilităţi de comunicare şi de prezentare – scris şi verbal (fluenţă, exprimare clara şi concisă);
• Capacitate de a identifica si construi necesitatea unei soluții din portofoliu la un potențial client;
• Excelente abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
• Cunoștințe tehnice în domeniul soluțiilor IT&C - avantaj;
• Rezistenţă la stres, capacitatea de a lucra cu termene limită;
• Disponibilitate pentru deplasări în ţară, în interes profesional (posesor carnet conducere categoria B).
• Limba engleză - nivel mediu/avansat.
• Acţionează activ pentru găsirea şi atragerea de noi clienţi; contribuie la acţiunile de prospectare piaţă.
• Promovează imaginea şi soluţiile oferite de companie în relaţia directă cu clienţii; planifică/ participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali.
• Generează documente specifice activităţii de vânzări (oferte, comenzi de vânzare, rapoarte, etc).
• Contribuie la realizarea de prezentări pentru clienţi.
• Asigură suport post-vânzare.
• Urmareşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/ optimizare.
• Menţine actualizate informaţiile de la anumiţi furnizori pentru echipa de vânzări (prin consultarea periodică a portalurilor acestora).
• Întreprinde activităţi de analiză/ control/ raportare a rezultatelor şi eficienţei iniţiativelor avute.
• Pachet financiar aliniat la nivelul pieței, cu schemă de bonusare motivantă;
• Implicare în proiecte complexe și lucrul într-un mediu prietenos;
• Șansa de a face parte dintr-o echipa tânără, într-un mediu de lucru ce susține dezvoltarea continuă și respectă echilibrul dintre muncă și viața personală;
• O echipă caracterizată prin bună dispoziție (valorile noastre sunt: competență, integritate, flexibilitate, performanță, FUN);
• Teambuildings, team parties;
• Salariul net: 4000/4500 lei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Key Account Representative Aplica fara CV | |
Account Manager, MLE- Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (227) |
Raporteaza eroarea la