Commercial Manager with German, Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Commercial Manager with German, Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 22.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm:
    - Performanţă,
    - Experienţă anterioară de minim 1-3 ani în coordonare echipe,
    - Experienţă comercială de orice fel (achiziţii B2B it’s a plus!),
    - Cunoştinţe bune de limba Germana
    - Disponibilitate pentru diverse deplasări în scop de training, iar ulterior în scopul atingerii obiectivelor comerciale,
    - Abilităţi de organizare, analiză, sinteză şi multitasking.

    Profilul candidatului:
    - Dinamic,
    - Flexibil,
    - Adaptabil,
    - Atitudine orientată spre soluție și performanță.

    Responsabilitati

    Ce taskuri principale vei avea?
    - Coordonarea unei echipe de buyeri (3-7 membri),
    - Distribuirea taskurilor de achiziții și acordarea asistenței pentru rezolvarea problemelor,
    - Asigurarea managementului de proximitate pentru echipă,
    - Analizarea rezultatelor echipei și raportarea către managerii superiori.
    - Motivarea și animarea echipei pentru atingerea obiectivelor și îndeplinirea KPI’s.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Training în domeniul comerțului internațional, furnizat de partenerul nostru strategic - DARE Academy,
    - Feedback și coaching oferit în permanență,
    - Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes,
    - Pachet salarial atractiv.