Customer support with German – remote

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Customer support with German – remote active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Ilfov
  • Updated at: 19.07.2020
    Remote work: On-site
    Short company description

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Requirements

    Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English (B2) and German ( C1/C2);
    Previous customer support experience is an advantage;
    Excellent problem solving abilities;
    Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner;
    Strong time Management skills and motivation to exceed expectations;
    Enjoy working in a fast paced environment;
    Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones;
    Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service.

    Responsibilities

    Deal with members’ email queries promptly and efficiently, in accordance with company procedures;
    Process all incoming phone calls from customers and manage all requests;
    Interact with a diverse customer base;
    Maintain an up-to-date level of product and procedure knowledge by being attentive to and acting upon information advised in e-mail update, team meetings, training and other briefings.
    Perform all duties in an efficient, professional and courteous manner at all times.
    Look at opportunities to make changes and improve the processes where possible .
    Maintain at a minimum, target levels of productivity and performance, as outlined by your Manager in relation to call times, idle times and other performance metrics as they arise

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (244)