Operations Specialist with Russian

Employer: APT Resources Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • Telecommunication
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 06.07.2020
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    - Fluency in English and Russian communication (written and spoken);
    - Previous customer support experience (1-2 years working experience);
    - Very good analytical skills;
    - Good PC skills (Outlook, Excel, Microsoft Office package);
    - Ability to work under pressure/ multiple deadlines in a fast paced business environment;
    - Good organizational skills, good multitasking abilities.

    Responsibilities

    - Anаlyze, аpprovе and plаcе ordеrs for customеrs bаsеd in thе customer suppliеs budgеt.
    - Mаnаge customеr suppliеs nееds within а dеfined pеriod аnd providе solution upon rеquеst.
    - Considеrs all thе ordеrs placеd, anаlyzing аll orders of thе currеnt dаy through the Warеhouse Manаgеment System and monitoring the timeout orders.
    - Review and update all the workflow and cases of Customer Services.
    - Checking whether the price of a single / combined package (random combination) is correct and whether the payment page can be redirected.
    - Entering the delivery address, checking whether the credit card payment page can be redirected and also if the payment mode is supported or available.
    - Ensuring the content accuracy, monitoring the page in real time or providing feedback immediately and track the resolution.

    Other info

    We offer:
    - Health Insurance;
    - Meal Tickets;
    - Extra benefits;
    - Great and fun environment.

    Job Code: 190620IV