Agent Instalari si Reparatii, judetul Iasi ID 0983601

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Studii
    - Scoala profesionala + curs de calificare;
    - Liceu + curs de calificare.


    Experienta in munca:
    - Nu este necesara la angajare;

    CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
    - Cunoasterea portofoliului de produse si servicii oferite de Telekom Romania constituie avantaj;
    - Cunostinte tehnice avansate despre serviciile de voce si date (ex: ISDN, xdsl, IPTV) constituie avantaj;
    - Cunostinte in domeniul IT reprezinta un avantaj;
    - Comunicare verbala si nonverbala optima, prezenta si atitudine placute;
    - Negociere si influentare;
    - Angajament, integritate, disponibilitate;
    - Carnet de conducere categoria B
    - Apt medical conducator auto
    - Apt medical pentru lucrul la inaltime
    - Abilitati fizice necesare lucrului in mediul deschis si pe orice vreme, manualitate evoluata, rezistenta la efort in conditii dificile, disponibilitate la calatorit.
    - Adaptabil la program flexibil
    - Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza;
    - Orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
    - Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
    - Persoana serioasa, responsabila, dinamica, comunicativa;
    - Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
    - Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
    - Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

    Responsabilitati

    SCOP PRINCIPAL:
    Efectueaza in timp util si la un nivel de calitate ridicata, activitati specifice in retelele Telekom, in vederea instalarii sau repararii de servicii de telecomunicatii si asigurarea functionarii acestora in parametri optimi. Actioneaza zilnic ca un reprezentant integru al companiei Telekom, intelegand ca fiecare actiune pe care o intreprinde este pentru maximizarea veniturilor, a ratei de utilizare a retelelor si cresterea nivelului de satisfactie al clientilor.


    ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
    - Angajatul are obligatia respectarii Regulamentului de Ordine Interioara al Societatii Normele de Protectia Muncii si PSI, legislatia in vigoare, ordinele si deciziile interne, regulile si procedurile aplicabile postului ocupat, indiferent de modalitatea de comunicare a acestora catre angajat.
    - De asemenea, are obligatia, in acord cu responsabilitatile postului ocupat, sa-si insuseasca si sa respecte prevederile regulamentului privind protectia datelor cu caracter personal.
    - Instaleaza/activeaza servicii de voce, date si televiziune precum si servicii conexe, repara la locatiile clientilor defectiuni sau disfunctionalitati ale retelei Telekom, conform dispecerizarii centrelor de coordonare, incadrandu-se in termenul alocat;
    - Contribuie la promovarea de produse si servicii furnizate de Telekom Romania, utilizand fiecare interactiune cu clientul ca o potential oportunitate de crestere a veniturilor;
    - Participa la training-urile (online sau la sala) specifice activitatii instalare si reparare, conform curiculei aprobate in acest sens si invitatiilor pe care le primeste pentru dezvoltarea profesionala continua;
    - Se asigura in cadrul activitatilor de instalare si reparatii servicii de date, voce si televiziune precum si servicii conexe ca parametrii tehnici de functionare sunt in conformitate cu specificatiile tehnice ale serviciilor;
    - Executa lucrari specifice de instalare si reparatii servicii in repartitoarele aflate in zona deservita sau in zone apropiate, in functie de nevoile de business ale companiei;
    - Isi insuseste cunostinte practice privind livrarea, intretinerea si repararea serviciilor de voce, date si televiziune.
    - Intocmeste contracte, anexe specifice si efectueaza instalari si reparatii integrale fara erori, lucrari de dezvoltare si dezafectare a retelei; face propuneri catre seful direct privind intretinerea preventiva a retelei Telekom din aria sa de responsabilitate;
    - Este responsabil de localizarea deranjamentelor si remedierea acestora in mod operativ pentru a imbunatati satisfactia clientilor, prin asigurarea calitatii serviciilor si reducerea timpilor de nefunctionare; Identifica deficientele si localizeaza deranjamentele utilizand instrumente de diagnosticare si testare pentru a inlocui sau repara componentele defecte;
    - Furnizeaza informatiile necesare administrarii si intretinerii bazei de date cu evidenta retelei Telekom;
    - Respecta standardele companiei si contribuie la pastrarea imaginii acesteia, prin prestarea unor servicii de calitate si printr-un comportament profesional fata de toti clientii interni sau externi;
    - Desfasoara activitati de lucru la inaltime, poseda pregatirea tehnica corespunzatoare si cunoaste prevederile actelor normative referitoare la securitatea si sanatatea in munca corespunzatoare acestui tip de activitati;
    - Foloseste instrumentele tehnice din dotare privind dispecerizarea activitatilor prin sisteme informatice, laptop, aparate de masura si control, etc.;
    - Foloseste conform regulilor interne sistemele de siguranta privind lucrul la inaltime in echipe individuale de lucru;
    - Conduce autoturismul in mod responsabil si respecta regulile de circulatie si siguranta din Romania si practicile de conducere prudenta; aduce zilnic la cunostinta sefului direct starea de functionare a autoturismului din dotare;
    - Completeaza formulare si rapoarte standard (in scris sau automat) conform procedurilor departamentului pentru a-si informa superiorii cu privire la starea actuala/evolutia muncii prestate (lucrari executate si consum de materiale);
    - Este responsabil pentru folosirea, protejarea, intretinerea corespunzatoare a echipamentelor, instalatiilor si altor mijloace material, bunuri sau valori incredintate;
    - Este obligat sa comunice in timp util sefilor ierarhici si/sau celorlalte departamente din companie pericolele iminente de accident;
    - Raspunde de modul de lucru cu informatiile clasificate si personale, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    - Respecta prevederile din Regulamentul Intern al Companiei;
    - Aduce la cunostinta sefilor directi aspecte privind starea infrastructurii retelei Telekom ce necesita lucrari de reabilitare: stalpi, cable, bransamente, cutii terminale, repartitoare, cabinete stradale, etc.;
    - Monitorizeaza continuu starea fizica a retelei Telekom Romania pentru a preveni sau a identifica posibile cazuri de frauda, anormalitati si interventii ale tertilor sau alte situatii care ar putea prejudicia interesele companiei si ale clientilor acesteia si ia masurile corespunzatoare, chiar si in afara programului normal de lucru - din dispozitia sefului ierarhic superior, contribuind astfel la pastrarea integritatii si securitatii activelor companiei.
    - Respecta si completeaza procedurile si documentele de lucru cu gestiunea si cu clientii;
    - Recupereaza si preda in gestiune echipamente si materiale din teren;
    - Disponibilitate pentru lucrari la distanta in alte proiecte pentru perioade bine definite;
    - Solicita din timp superiorului direct aprovizionarea cu materiale si scule pentru a asigura fluenta lucrarilor si urmareste realizarea acesteia;