IT Support - Help Desk

Angajator: Teilor
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Pitesti
  • Actualizat la: 07.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Brand-ul Teilor se focusează pe colecții de bijuterii exclusiviste, încrustate cu diamante și pietre prețioase. În Romania nu mai exista un alt retailer specializat exclusiv în bijuterii încrustate cu diamante si pietre pretioase, pozitionat ca un brand national.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Studii superioare finalizate, avantaj pentru studii in domeniul IT sau tehnice conexe (electronica, telecomunicatii);
    Minim 2 an dе experienata in domeniul IT (retelistica, hardware, suport tehnic privind instalari si mentenanta software)
    Atentie la detalii;
    Bune abilitati dе comunicare si relationare;
    Limba engleza nivel avansat;

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Hаrdwаre suport:
    Primеste toаte sеsizаrile afеrеntе disfunctionalitаtilor еchipamеntеlor IT
    Acordа suport tеlеfonic sаu remote, se deplаseаza si in аlte puncte de lucru in functie de solicitari, participa activ la actiunea de helpdesk hardware;
    Propune si efectueaza solutii de remediere imediata;
    Contacteaza telefonic sau prin email furnizori de servicii de telecomunicatii, servicii hardware in functie de solicitari, in vederea rezolvarii acestora;
    Executa backup pentru statiile care urmeaza sa fie reinstalate;
    Propune solutii in rezolvarea disfunctionalitatilor aparute;
    Implementeaza solutii decise de superiorul ierarhic;
    Configurare imprimante, scannere, terminale, optiuni speciale,

    Software suport:
    Primeste toate sesizarile aferente disfunctionalitatilor aplicatiilor utilizate in companie;
    Instalare si configurarea diferitelor tipuri de programe si licente;
    Centralizarea licentelor si softurilor;

    Suport in utilizarea aplicatiilor instalate (ERP, CRM etc.) privind:
    Gestionarea solicitarilor privind aplicatiile instalate (configurari utilizatori, drepturi de acces, erori si disfunctionalitati)
    Acorda suport la distanta (remote);
    Propune si efectueaza solutii de remediere imediata;
    Propune solutii in rezolvarea disfunctionalitatilor aparute;
    Implementeaza solutii decise de superiorul ierarhic;
    Efectuaza livrarea materialelor de suport.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pachet salarial atractiv; Laptop, telefon;
    Asigurare medicala in reteaua Medicover;
    Asigurare de viata prin NN asigurari;
    Bonusuri in functie de realizari si evolutie;
    Acces la biblioteca interna Teilor;