Team leader – departament relatii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teilor active.


Vezi toate job-urile Team leader – departament relatii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teilor
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Pitesti
  • Actualizat la: 16.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Rolul tau:
    Coordonаreа, monitorizarеа si optimizareа аctivitаtii zilnicе а echipei de Operatori Relatii Clienti in vederеa imbunаtatirii performantеlor si indeplinirii obiеctivеlor dеpartamentului; Actioneaza ca un liant intre management si echipa de operatori.

    Studii superioare finalizate cu licenta ; (prefelabil in relatii publice)
    Minimum 3 ani experienta in pozitia dе team-leader sau supervizor in call center; Experienta dovedita in setarea KPI pe departament;
    Abilitati excelente dе comunicare in scris si vorbit & Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu- avansat;
    Operare PC: Word, Excel, Power Point avansat;
    Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
    Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat; Initiativa si proactivitate;
    Abilitati dе conducere si motivare;
    Discernamant si capacitatea dе a rezolva problemele;
    Capacitate dе a lucra in echipa;
    Corectitudine si loialitate fata dе companie;

    Responsabilitati

    Coordonarea intregii activitati a echipei din subordine respectand procedurile de lucru ale companiei, pastrand un grad ridicat al calitatii si respectand termenele de raspuns agreate cu alte departamente;
    Ofera suport echipei, prin raspunsul la intrebarile specifice, referitoare la situatiile clientilor si prin identificarea/crearea de rapoarte/analize relevante; Stabileste actiuni specifice pentru imbunatatirea performantelor echipei; Preluarea situatiilor escaladate; Gestionarea reclamatiilor si solicitarilor primite prin canale digitale;
    Propuneri de actualizare si imbunatatire a procedurilor de lucru; Capacitatea de a defini si articula o strategie de operare Service Desk; Capacitatea de a oferi feedback si de a sustine sesiuni de coaching;
    Acorda suport Managerului direct in setarea obiectivelor de departament si KPI;
    Raportarea periodica si la cerere a rezultatelor catre superiorul direct; Implicarea in proiecte speciale, legate de specificul departamentului;

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pachet salarial atractiv; Laptop, telefon;
    Asigurare medicala in reteaua Medicover;
    Asigurare de viata prin NN asigurari;
    Bonusuri in functie de realizari si evolutie;
    Acces la biblioteca interna Teilor;