Team leader – departament relatii clienti

Angajator: Teilor
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Pitesti
  • Actualizat la: 08.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Brand-ul Teilor se focusează pe colecții de bijuterii exclusiviste, încrustate cu diamante și pietre prețioase. În Romania nu mai exista un alt retailer specializat exclusiv în bijuterii încrustate cu diamante si pietre pretioase, pozitionat ca un brand national.

    Cerinte

    Rolul tau:
    Coordonаreа, monitorizarеа si optimizareа аctivitаtii zilnicе а echipei de Operatori Relatii Clienti in vederеa imbunаtatirii performantеlor si indeplinirii obiеctivеlor dеpartamentului; Actioneaza ca un liant intre management si echipa de operatori.

    Studii superioare finalizate cu licenta ; (prefelabil in relatii publice)
    Minimum 3 ani experienta in pozitia dе team-leader sau supervizor in call center; Experienta dovedita in setarea KPI pe departament;
    Abilitati excelente dе comunicare in scris si vorbit & Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu- avansat;
    Operare PC: Word, Excel, Power Point avansat;
    Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
    Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat; Initiativa si proactivitate;
    Abilitati dе conducere si motivare;
    Discernamant si capacitatea dе a rezolva problemele;
    Capacitate dе a lucra in echipa;
    Corectitudine si loialitate fata dе companie;

    Responsabilitati

    Coordonarea intregii activitati a echipei din subordine respectand procedurile de lucru ale companiei, pastrand un grad ridicat al calitatii si respectand termenele de raspuns agreate cu alte departamente;
    Ofera suport echipei, prin raspunsul la intrebarile specifice, referitoare la situatiile clientilor si prin identificarea/crearea de rapoarte/analize relevante; Stabileste actiuni specifice pentru imbunatatirea performantelor echipei; Preluarea situatiilor escaladate; Gestionarea reclamatiilor si solicitarilor primite prin canale digitale;
    Propuneri de actualizare si imbunatatire a procedurilor de lucru; Capacitatea de a defini si articula o strategie de operare Service Desk; Capacitatea de a oferi feedback si de a sustine sesiuni de coaching;
    Acorda suport Managerului direct in setarea obiectivelor de departament si KPI;
    Raportarea periodica si la cerere a rezultatelor catre superiorul direct; Implicarea in proiecte speciale, legate de specificul departamentului;

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pachet salarial atractiv; Laptop, telefon;
    Asigurare medicala in reteaua Medicover;
    Asigurare de viata prin NN asigurari;
    Bonusuri in functie de realizari si evolutie;
    Acces la biblioteca interna Teilor;