Manager Proiect Educațional (colaborator)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.


Vezi toate job-urile Manager Proiect Educațional (colaborator) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.

    De 10 ani deschidem drumuri în educa­ție, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generaț­ii.

    Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
    Experiență de minimum 3 ani  în managementul proiectelor educaționale (preferabil în mediul ONG);
    Competențe digitale;
    Cunoștințe solide de management;
    Orientare spre atingerea obiectivelor și performanță;
    Capacitatea de a scrie și de a transmite corect și coerent textele solicitate;
    Abilități de prezentare și comunicare in public;
    Entuziasm, dorință de dezvoltare continuă prin invățare activă;
    Punctualitate,seriozitate, perseverență, creativitate, atenție la detalii, deschidere, inițiativă și flexibilitate;
    Capacitatea de a lucra in echipă;
    Abilități de agumentare și gandire critică;
    Atitudine orientată către clienți și obținerea de rezultate;
    Aptitudini de negociere, planificare, supervizare, analiză, control și implementare;
    Motivație crescută pentru asumarea deciziilor în vederea creșterii performanței.

    Responsabilitati

    Planifică, organizează și monitorizează activitățile din proiect în vederea îndeplinirii targetului stabilit;
    Gestionează bugetul proiectului și operațiunile financiare aferente proiectului, sub supervizarea departamentului financiar/ contabil;
    Stabilește și menține legătura atat cu partenerii, cat și cu beneficiarii proiectului;
    Asigură comunicarea cu instituțiile de invățămant alături de care incheie contracte de colaborare;
    Organizează și gestionează intalnirile agile in cadrul echipei de proiect;
    Redactează materialele privind implementarea proiectului;
    Asigură o promovare optimă a proiectului;
    Prioritizează eficient efectuarea sarcinilor cu scopul indeplinirii obiectivelor stabilite pe proiect;
    Răspunde la solicitările beneficiarilor, partenerului și finanțatorului;
    Colaborează cu departamentele suport in vederea realizării rapoartelor de evaluare ale proiectului, cu scopul de a crește vizibilitatea acestuia și de a evidenția impactul;
    Planifică și organizează atelierele online;
    Participă la întrunirile zilnice de echipă (check-in și check-out online).

    Alte informatii

    Activitatea nu presupune deplasare la sediul asociației;
    Program flexibil;
    Remunerație avantajoasă, negociată individual în funcție de experiență;
    Ne dorim să colaborăm pe termen lung, astfel că sprijinim dezvoltarea ta profesională și personală prin asigurarea unor ateliere interne de soft skills în mediul online.