Specialist Calitate

Angajator: Digi | RCS RDS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    - Cunoasterea limbii spaniole/italiene la nivel avansat (scris si vorbit);
    - Cunoasterea limbii engleza nivel avansat;
    - Experienta in elaborarea procedurilor de lucru reprezinta un avantaj;
    - Abilitati de adaptare si invatare rapida;
    - Foarte bune cunostinte de operare MS Office;
    - Sa fii o persoana comunicativa, proactiva, si organizata;
    - Capacitate de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

    - Actualizarea fluxurilor din departament;
    - Participarea la elaborarea procedurilor de lucru;
    - Actualizarea informatiilor, documentelor utilizate in cadrul departamentului;
    - Asigurarea ca toate activitatile desfasurate sunt conform standardelor generale impuse la nivelul companiei.

    Alte informatii

    Postul este disponibil in cadrul echipei Customer Care.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS RDS >>