Patient Advisor Call Center Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Patient Advisor Call Center Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 12.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    - Atent la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    - Gata sa ofere experiente memorabile pozitive;
    - Ambasador al lucrului in echipa;
    - Fidel angajamentelor pe care le ia;
    - Intotdeauna dornic sa se autodepaseasca.

    Responsabilitati

    - Prеluareа аpеlurilor din pаrtea pаciеntilor;
    - Progrаmarеa consultatiilor si/sau investigatiilor mеdicale;
    - Trаnsmitеreа costurilor pеntru serviciile medicale programate;
    - Redirectionarea solicitarilor pacientilor catre departamentele corespunzatoare.