Tax Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Tax Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Agricultura
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    • University education in economics;
    • 5 years’ experience in accounting or tax department;
    • Good knowledge of accounting policies and methods in accordance with the Romanian Accounting Standards;
    • Good knowledge of the tax laws and local Reporting’s Requirements;
    • PC literate, Excel and Word;
    • English knowledge;
    • Fast learner – of procedures, accounting system, reporting needs
    • Time management and resilience
    • Initiatives are encouraged – for increase in efficiency, simplification of procedures etc.

    Responsabilitati

    • Review of the Local General Ledger for completeness and accuracy. Prepare Annual Return and Monthly VAT’s returns.
    • Liaise with external Tax Authorities. Assist and prepare necessary paperwork during external TAX Audits;
    • Recommend tax strategies that comply with laws and promote our company’s financial well-being;
    • Submit reports toward Local Authorities and maintain correspondence with them;
    • Organize and update the company’s tax database. Prepare necessary paperwork for tax payments and returns;
    • Recommend tax strategies that align with business goals. Share financial data with the accounting department;
    • Identify tax savings and suggest ways to increase profits. Follow industry trends and track changes related to taxes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (135)