Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Administrativ - Contact temporar 8 luni
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Cargill active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ - Contact temporar 8 luni active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Cargill |
Domeniu: |
|
Tip job: | freelancer-colaborator |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.07.2020 |
Remote work: | On-site |
CAREERS AT CARGILL
Working at Cargill is an opportunity to thrive—a place to develop your career to the fullest while engaging in meaningful work that makes a positive impact around the globe. You will be proud to work for a company with a strong history of ethics and a purpose of nourishing people. We offer a diverse, supportive environment where you will grow personally and professionally as you learn from some of the most talented people in your field. With 150 years of experience Cargill provides food, agriculture, financial and industrial products and services to the world. We have 150,000 employees in 70 countries who are committed to feeding the world in a responsible way, reducing environmental impact and improving the communities where we live and work.
•Studii medii
•Experiența de lucru in domeniu, constituie un avantaj.
•Experienta in gestionarea relatiilor cu furnizori si negocierea ofertelor, constituie un avantaj.
•Bune cunostinte de utilizare a Microsoft Word si Microsoft Excel.
•Bune abilitati de comunicare.
•Adaptabilitate și buna capacitate de gestionare a stresului.
•Cunostintele de arhivare a documentelor. constituie un avantaj;
•Limba Engleza -nivel intermediar.
Locatie: Sura Mica, Sibiu
Responsabilitati:
•Sortarea facturilor de vânzare, pregătirea AWB-urilor în aplicația de curierat, pregătirea si expedierea corespondentei.
•Pregătirea și expedierea pachetelor prin serviciul de curierat și menținerea contactului cu curierul pentru a rezolva eventualele probleme de livrare
•Sortarea corespondenței primite prin curier/poștă, scanarea și trimiterea ei prin e-mail către departamentele în cauză, apoi, fizic, prin curier, la sediul companiei.
•Organizarea copiilor facturilor de vânzare în ordine cronologică si pe categorii, asigurându-se că nu lipsesc documentele
•Organizarea și arhivarea documentației justificative primite de la companiile de logistică.
•Pregătirea acte aditionale la contracte
•Pregătirea și trimiterea comenzilor pentru rechizite de birou, apă potabilă etc. și menținerea contactului cu furnizorii
•Pregătirea protocoalelor de transfer pentru mașinile companiei si menținerea inregistrarilor zilnice a numărului de kilometri parcursi de mașinile companiei
•Actualizarea specificațiilor tehnice pentru produse
•Solicitarea ofertelor, menținerea contactului cu furnizorii, negocierea ofertelor de preț, rezervarea cazării pentru oaspeți, efectuarea rezervărilor pentru cină etc.
•Scanarea documentelor, pregătirea protocoalelor etc.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
INTERNSHIP - Quality BUCURESTI, | |
INTERNSHIP - Engineering Project Management BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (307) |
Raporteaza eroarea la