Reprezentant Vânzari B2B Brasov

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 02.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Candidatul ideal:
    Căutăm o persoana cu atitudine proactivă și spirit de inițiativă pentru un proiect ambițios.

    Profilul candidatlui:
    - 6 luni de experiență în vânzări (vânzări B2B – reprezintă un avantaj),
    - Cunoaștere la nivel conversațional bun a uneia dintre urmatoarele limbi: poloneză, germana, sau rusă si engleza la nivel mediu-avansat,
    - O bună cunoaștere a MsOffice,
    - Aptitudini reale de adaptare, implicare, entuziasm, ambiție și dinamism.

    Responsabilitati

    Descrierea postului/Responsabilități principale:
    - Apelarea clienților din baza de date pentru a le prezenta produsele din stoc,
    - Pregătirea și prezentarea către clienți a ofertelor de produse,
    - Transmiterea de date specifice prin e-mail către clienți,
    - Căutarea de noi clienți adecvați businessului,
    - Propunerea de soluții adaptate în funcție de stocurile disponibile,
    - Identificarea potențialului pieței,
    - Analiza pieței,
    - Identificarea dificultăților de vânzare și propunerea de soluții;
    - Adaptarea discursului în funcție de client,
    - Integrarea în echipă.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pentru că prețuim implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele avantaje:
    - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată,
    - Instruire și formare în domeniul comerțului internațional,
    - Feedback și coaching permanent,
    - Oportunități reale de a dezvolta o carieră într-un mediu profesionist, împreună cu o echipă dinamică și de succes,
    - Pachet salarial atractiv (salariu fix + sistem de beneficii + sistem de bonus lunar).