Junior administrative Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.


Vezi toate job-urile Junior administrative Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.07.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    Aboslvent de studii superioare de preferat ( REI, filologie, pshiologie)
    Experienta pe o pozitie similara este un avantaj
    Cunostinte de limba engleza-avansat
    Cunostinte pachet M Office-mediu spre avansat
    Atentie la detalii
    Planificare si organizare
    Fire empatica, energica si sociabila

    Responsabilitati

    Registru de intrari-iesiri
    Comenzi rechizite
    Efectueaza rezervari de bilete avion, hotel pentru angajatii care calatoresc in interesul serviciului
    Detalierea anumitor facruri ( Pro Copy, Urgent Cargus, Eximtur)
    Trimiterea/ receptionare plicurilor si a coletelor
    Asigurarea atributiilor legate de mentenanta si curatenie
    Efectueaza activitati administrative si de secretariat
    Inregistreaza documentele in Registrul Unic al bancii, inregistreaza documentele care se primesc si se transmit din banca, ,
    Se deplaseaza la BNR, Registrul Comertului si la alte institutii pentru transmiterea de documente, in interesul serviciului
    Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol
    Sa asigure suportul administrativ pentru serviciile operationale (organizare lucrari de amenajare, aprovizionare, urmarirea derularii contractelor de ȋntretinere, raportari diverse, asistenta administrativa a angajatilor)
    Sa furnizeze suportul tehnic pentru serviciile operationale (prelucrare si evidenta documente, alte servicii logistice)
    Sa administreze bunurile din gestiune (evidenta stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru
    Efectueaza traduceri de documente
    Ofera suport tuturor departamentelor


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (34)