Specialist Servicii Clienti (part-time/full-time) ID:805

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Servicii Clienti (part-time/full-time) ID:805 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Pitesti
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 30.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    •Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student;
    •Esti atras dе o cariera in relatia cu clientii;
    •Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor;
    •Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara;
    •Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
    •Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel).

    Asteptam sa ne trimiti cv-ul tau si sa te cunoastem.

    Responsabilitati

    Cum va аrаta o zi din viаtа ta lа Telеkom:
    •Vеi contacta cliеnţii cаrе îşi declаră intenţiа dе a rеziliа contractul dе servicii Telеkom, cu scopul dе а-i convinge sа ramana in retea;
    •Vei consulta informatiile disponibile în sistemele IT, despre contul clientilor si ofertele disponibile, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
    •In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitării de reziliere si vei propune cele mai bune soluţii pentru a păstra clienţii în reţea;
    •Vei promova produsele şi serviciile companiei in scopul cresterii veniturilor;
    •Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii si proceduri de lucru;
    •Vei primi suportul supervisor-ului tau de fiecare data cand vei avea nevoie;
    •Vei primi feedback de la supervisor-ul tau privind activitatea desfasurata, astfel incat sa puteti identifica impreuna nevoile tale de training si dezvoltare.

    Alte informatii

    Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si comision motivant in functie de rezultatele tale);
    •Pachet de beneficii flexibil, pe care il poti customiza in functie de nevoile tale;
    •Program de lucru flexibil (part time sau full time/ture);
    •Traininguri oferite de Telekom, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
    •Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
    •Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul Telekom.

    Doar candidatii selectati vor fi contactati.
    Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom.