PR EVENTS COORDINATOR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PARFUMERIE DOUGLAS active.


Vezi toate job-urile PR EVENTS COORDINATOR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: PARFUMERIE DOUGLAS
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    NIVEL DE STUDII: Studii superioare economice
    EXPERIENŢĂ:
    ÎN MUNCĂ: 5 ani
    IN SPECIALITATE: 3 ani
    PE POST: 1 an experienţă pe post asemănător (constituie avantaj)

    CUNOŞTINŢE NECESARE:
     ATL: PR, organizare evenimente
     Marketing strategic si operational
     Tehnici de negociere
     Operare PC: MS Office, client mail, editare si procesare grafica (Adobe, Corel)
     Managementul evenimentelor speciale
     Relatii publice
     Cunoasterea pietei media

    Responsabilitati

    Obiectiv: Titularul postului are rolul de a implementa politicile de promovare ale firmei in vederea cresterii cotei de piata si notorietatii
    Raportare:Trade Marketing Manager
    Relatii de colaborare: echipa de marketing, echipa de comercial, echipa de financiar, personalul din magazinele Douglas, furnizori, agentii

    Alte informatii

    • Elaboreaza, propune si implementeaza planul de marketing trimestrial si lunar pentru revista Douglas si evenimente PR

    • Elaboreaza, propune si negociaza planul de promovare anual in centrele comerciale

    • Mentine legatura cu fiecare centru comercial si gaseste oportunitati de comunicare si implementare evenimente

    • Contactul permanent cu departamentele de marketing ale dezvoltatorilor imobiliari in ale caror locatii sunt inchiriate spatii comerciale de catre firma in vederea realizarii unor activitati de marketing comune

    • Elaboreaza planul editorial pentru revista trimestriala Douglas si colaboreaza in stransa legatura cu departamentul comercial si marketing pentru stabilirea continutului propriu cat si machetelor editoriale de la furnizori

    • Informeaza detaliat personalul de vanzari din magazine cu privire la calendarul de campanii, promotii si activitati din magazine

    • Organizeaza evenimente care au ca scop promovarea imaginii si produselor comercializate de firma (lansari de produse aflate in distributie proprie sau a unui partener, lansari servicii, campanii, evenimente specifice aferente deschiderii de magazine)

    • Asigura relatiile publice si promovarea publicitara a produselor aflate in distributie proprie

    • Asigura respectarea standardelor cu privire la imaginea firmei in proiectele dezvoltate in parteneriat (restrictii si obligatii corporate privind utilizarea unor elemente grafice pe diverse elemente de decorare sau de promovare media)

    • Verifica rezultatele campaniilor implementate, activitatilor si promotiilor, si furnizeaza feedback furnizorilor (rezultate cuantificabile, rezultate calitative, poze cu implementarea campaniilor in cauza)

    • Elaboreaza si sustine programe interne de informare privind servicii in – store/online specifice firmei (politica de abordare promotie, utilizare vouchere partener, utilizare vouchere Douglas, card Douglas)

    • Asigura suport informational privind standardele de imagine si promovare ale firmei in relatia cu partenerii de afaceri (furnizori, agentii de productie, personal in – store)