MEDIA COORDINATOR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PARFUMERIE DOUGLAS active.


Vezi toate job-urile MEDIA COORDINATOR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: PARFUMERIE DOUGLAS
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    NIVEL DE STUDII: Studii superioare economice
    EXPERIENŢĂ:
    ÎN MUNCĂ: 5 ani
    IN SPECIALITATE: 3 ani
    PE POST: 1 an experienţă pe post asemănător (constituie avantaj)

    CUNOŞTINŢE NECESARE:
     ATL: TV & social media
     Marketing strategic si operational
     Tehnici de negociere
     Operare PC: MS Office, client mail, editare si procesare grafica (Adobe, Corel)
     Managementul evenimentelor speciale
     Relatii publice
     Cunoasterea pietei media
     Limba engleză foarte bine (citit, scris, vorbit)
     Cunoasterea si intelegerea industriei de beauty (reprezinta un avantaj)

    Responsabilitati

    Obiectiv: Titularul postului are rolul de a implementa politicile de promovare ale firmei in vederea cresterii cotei de piata si notorietatii in canalul ATL
    Raportare: Trade Marketing Manager
    Relatii de colaborare: echipa de marketing, echipa de comercial, echipa de financiar, personalul din magazinele Douglas, furnizori, agentii

    Alte informatii

    Responsabilitati principale (fara a se rezuma strict la acestea):

    • Elaboreaza, propune si implementeaza planul de marketing anual ATL al companiei: TV/radio/social media/Affiliate

    • Implementeaza planul de promovare ATL al brandurilor comercializate stabilit de Departamentul Comercial

    • Coordoneaza si implementeaza media planul campaniilor TV & radio in stransa legatura cu departamentul comercial, marketing, cat si cu agentia de media pentru aprobarea intreg media planului

    • Coordoneaza activitatea social media a companiei: organic and paid impreuna cu agentia de digital

    • Analiza performanței campaniilor digitale și optimizarea acestora pentru a atinge obiectivele KPI și targetul de vanzare

    • Participã la sedintele de lucru cu furnizorii si distribuitorii autorizati si propune actiuni pentru cresterea vizibilitatii, notorietatii prin dezvoltarea actiunilor de marketing

    • Asigura suport informational privind standardele de imagine si promovare ale firmei in relatia cu partenerii de afaceri (furnizori, agentii de productie, personal in – store)