Division Manager (Gastro)

This job is no longer active!

View all jobs Rompetrol - KMG International active


View all jobs Division Manager (Gastro) active on Hipo.ro

View all jobs Marketing active on Hipo.ro

View all jobs Sales active on Hipo.ro


Employer: Rompetrol - KMG International
Domain:
  • Marketing
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 16.09.2020
    Remote work: On-site
    Short company description

    We are a Romanian brand that evolved to an international group that produces and delivers energy products. With 6,000 employees and a wide range of jobs, Rompetrol has operations in Europe and Central Asia, from oil trading and refining to petrochemicals production, retail and marketing of petroleum products to providing services to other operators in the Energy industry.

    Requirements

    Combustibilul necesar pentru a merge mai departe cu noi:Studii superioare;+2 ani experienta profesionala pe un post similar;Cunoasterea pietei de retail este un avantaj;Excelente abilitati de coordonare a echipei;Abilitati de comunicare si negociere;Gandire analitica si creativitate;Limba Engleza – nivel avansat;Cunostinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel mediu;Orientare spre obiective si respectarea termenelorÎn prezent căutăm un Division Manager orientat către echipă și proactiv.Noul tău rol:Impreuna cu Managerul retelei de magazine vei defini strategia de dezvoltare pentru fiecare categorie, tinand cont de obiceiurile de consum si trend-urile identificate pe fiecare categorie. Vei coordona echipa de Category Managers in toate toate activitatile specifice si vei seta directiile de dezvoltare cat si prioritatile echipei.Activitățile care te vor ajuta să strălucești:Setarea strategiei pentru zona de magazine si urmarirea implementarii tuturor masurilor stabilite;Coordonarea activitatilor echipei de Category Managers;Evaluarea rezultatelor fiecarui Category Manager in baza indicatorilor stabiliti;Sustinerea unei politici competitive obtinand cresterea profitabilitatii pe spatiile de expunere a produselor in magazine, prin definirea unui mix de optim de categorii si produse;Urmarirea metodelor de mercantizare a produselor in locatii, menite sa maximizeze profitabilitatea spatiilor de expunere a produselor;Analizarea datelor venite din mai multe surse (rapoarte de piata, studii, vanzari etc.) privind obiceiurile de consum, interpretarea acestora si transpunerea in actiuni menite sa creasca nivelul vanzarilor;Elaborarea bugetului anual de vanzari;Monitorizarea bugetului, asigurand atingerea tuturor indicatorilor;Urmarirea vanzarilor si rotatiei stocurilor;Urmarirea preturilor de achizitie marfa, nivelul de servicii, cu scopul de a intocmi analize cost-beneficiu la nivel de furnizor;Îți alimentăm cariera în plus cu:Echipe și mediu de lucru suportive și profesioniste;Oportunități de învățare și programe de training;Pachet medical;Tichete de masă;Zile libere plătite, oferite suplimentar din partea companiei;Program de lucru flexibil;Posibilitatea de a lucra de acasă;Pachet Mega Beneficii și reduceri în diverse arii (sport, servicii medicale, bancar, cultură, modă, turism, restaurante, etc);Program de lucru redus în fiecare vineri;

    Responsibilities

    În prezent căutăm un Division Manager orientat către echipă și proactiv.Noul tău rol:Impreuna cu Managerul retelei de magazine vei defini strategia de dezvoltare pentru fiecare categorie, tinand cont de obiceiurile de consum si trend-urile identificate pe fiecare categorie. Vei coordona echipa de Category Managers in toate toate activitatile specifice si vei seta directiile de dezvoltare cat si prioritatile echipei.Activitățile care te vor ajuta să strălucești:Setarea strategiei pentru zona de magazine si urmarirea implementarii tuturor masurilor stabilite;Coordonarea activitatilor echipei de Category Managers;Evaluarea rezultatelor fiecarui Category Manager in baza indicatorilor stabiliti;Sustinerea unei politici competitive obtinand cresterea profitabilitatii pe spatiile de expunere a produselor in magazine, prin definirea unui mix de optim de categorii si produse;Urmarirea metodelor de mercantizare a produselor in locatii, menite sa maximizeze profitabilitatea spatiilor de expunere a produselor;Analizarea datelor venite din mai multe surse (rapoarte de piata, studii, vanzari etc.) privind obiceiurile de consum, interpretarea acestora si transpunerea in actiuni menite sa creasca nivelul vanzarilor;Elaborarea bugetului anual de vanzari;Monitorizarea bugetului, asigurand atingerea tuturor indicatorilor;Urmarirea vanzarilor si rotatiei stocurilor;Urmarirea preturilor de achizitie marfa, nivelul de servicii, cu scopul de a intocmi analize cost-beneficiu la nivel de furnizor;Îți alimentăm cariera în plus cu:Echipe și mediu de lucru suportive și profesioniste;Oportunități de învățare și programe de training;Pachet medical;Tichete de masă;Zile libere plătite, oferite suplimentar din partea companiei;Program de lucru flexibil;Posibilitatea de a lucra de acasă;Pachet Mega Beneficii și reduceri în diverse arii (sport, servicii medicale, bancar, cultură, modă, turism, restaurante, etc);Program de lucru redus în fiecare vineri;

    Other info


    Rompetrol, parte a KMG International, este locul în care mii de minți și peste 200 de specializări, răspândite în 11 țări, se conectează între ele pentru a crea energia de care avem nevoie pentru a ajunge mai departe. Credem că prin încercare și perseverență, se inspiră  adevărata ambiție și succesul este atins. Cu acest raționament, te întâmpinăm în familia noastră Rompetrol și te ajutăm să îți atingi potențialul maxim.
     
    Deci, ești gata să îți alimentezi cariera într-un mediu divers și plin de satisfacții?


    Alimentează-ți cariera și pornește într-o nouă destinație cu noi!#MergiMaiDeparteCuNoi!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (151)