KEY ACCOUNT MANAGER, Locatie: Bucuresti

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 01.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

     Experienta si rezultate dovedite pe o pozitie similara - minim 5 ani;
     Abilitati excelente de comunicare si relationare, dar si de prezentare;
     Abilitati solide de analiza si sinteza;
     Cunostinte de vanzari si marketing;
     Capacitate de organizare si planificare a propriilor activitati;
     Implicare si perseverenta, dar si anticiparea problemelor ce pot aparea;
     Permis de conducere categoria B;
     Disponibilitate de deplasare;
     Limba engleza la nivel conversational.

    Responsabilitati

     Creeaza, dezvolta si isi gestioneaza propriului portofoliul de clienti B2B;
     Prospecteaza piata/contacteaza clienti potentiali si mentine legatura cu clientii deja existenti;
     Gestioneaza la cele mai inalte standarde profesionale relatia cu clientii existenti;
     Se implica permanent si in mod proactiv in gestionarea tuturor fazelor din ciclul de negociere / vanzare, precum si in activitatea post-vanzare, pentru asigurarea unui nivel maxim de satisfactie al asteptarilor clientilor;
     Reprezinta si construieste o imagine puternica Tandem prin seriozitate, integritate si credibilitate avand orientare catre consultanta si respectarea termenelor agreate;
     Identifica nevoile clientilor strategici si a oportunitatilor de vanzare;
     Participa la stabilirea planului anual de vanzari si la indeplinirea acestuia;
     Urmareste realizarea indicatorilor de activitate necesari pentru atingerea obiectivelor;
     Pregateste rapoartele periodice privid progresele si prognozele activitatii de vanzare.
     Analizeaza serviciile si informatiile relevante oferite de concurenta;
     Evalueaza oportunitatile de business actuale si viitoare;

    Alte informatii

    Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Va multumim pentru interesul dumneavoastra!