Operator plati

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bitcoin Romania active.


Vezi toate job-urile Operator plati active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Bitcoin Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bitcoin Romania is the first and largest crypto exchange on the Romanian market, with 8 years of experience in the field. The company takes pride in its portfolio, having more than 120,000 satisfied customers in over 50 countries, trading Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Ripple, Dash and up to 40 altcoins.
    The success story began with the launch of the first Bitcoin ATM in Continental Europe, the fifth in the world. The development of the company continued with the expansion of the ATM network, currently the largest in Romania and that of the trading platform – Pro.bitcoinromania.ro.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Ne dorim in echipa noastra un coleg cu experienta si cunostinte in domeniul financiar, care sa contribuie la dezvoltarea departamentului in vederea atingerii obiectivelor companiei.
    Pentru a fi de success in echipa noastra trebuie sa fii motivat si pasionat de ceea ce faci, dispus in permanenta sa preiei initiativa si sa generezi rezultate rapide si eficiente.


    Calitatile de care ai nevoie pentru a face parte din echipa noastra:

    • Persoana serioasa, responsabila, agila, cu atentie distributiva si capabila dе lucru in echipa;
    • Experienta dе lucru in domeniul economic-financiar sau bancar;
    • Student / Absolvent al unei facultati cu profil economic/financiar-contabil;
    • Cunostinte bune in utilizarea Excel;
    • Cunostinte referitoare la MS Windows, MS Office;
    • Cunostinte dе contabilitate si fiscalitate, reprezinta un avantaj;
    • Capacitate dе planificare si organizare;
    • Capacitatea dе a lucra intr-un mediu dinamic si provocator. Abilitati organizatorice;
    • Capacitatea de a respecta termene limita;
    • Gandire clara, rationament logic, integritate si corectitudine

    Responsabilitati

    Principalele tale responsabilitati vor fi :
    • Proceseaza si monitorizeaza zilnic platile
    • Mentine legatura cu partenerii de incasare in vederea solutionarii diverselor situatii care ar putea sa apara;
    • Aduce la cunostinta superiorului orice problema remarcata in procesele zilnice si propune solutii pentru corectarea acestora;
    • Propune revizuirea proceselor si procedurilor in vederea corectarii unor situatii identificate in procesul de reclamatii referitoare la plati si facturi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    3500 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (29)