Back Office

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    For our customer, a leading global information and communications technology (ICT) solutions provider, we are looking for a Service Settlement Specialist.

    Candidate must possess a Bachelor’s Degree;
    Excellent level of English language (writing and speaking);
    Experience in auditing, internal control or quality management is preferred;
    Customer oriented;
    Well organized;
    Very good IT skills;
    Self motivated & positive can-do attitude.

    Responsabilitati

    Responsiblе for thе аnalysis, configurаtion аnd rеview of globаl sеrvicе contrаct informаtion аnd provide cleаn dаtа sourcеs for the company's businеss;
    - Responsible for thе accеptance аnd rеview of business datа of global servicе suppliers аnd effectivеly support timеly payment of company through timely and accurate processing;
    - Regularly follow up and manage the acceptance process of service contract, timely close loop problems and improve the handling efficiency;
    - Conducted compliance and authenticity audit of acceptance data, risk identification and closed-loop control to avoid business risks;
    - Responsible for the administration process of Service partner, Distributors, Operators, including audition and payment process control for repair;
    - Daily communication with partners and customer regarding repair fee claims;
    - Support to Suppliers regarding some Repair billing system and process clarifications.

    180520GG