Budgeting Controlling Expert

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.


Vezi toate job-urile Budgeting Controlling Expert active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.07.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    Daca esti o persoana atenta la detalii, organizata si pasionata cifre te asteptam in echipa noastra! Apply for Budgeting & Controlling Expert !

    A little about you:

    Absolvent studii economice/finante/cibernetica
    Cel puțin 3-5 ani de experiență în contabilitate / control / audit în management bancar
    Cunoaștere puternică a contabilității (reglementări și principii) și rapoarte bugetare
    Experienta pe o pozitie similara -minim 2 ani
    Engleza-avansat
    Abilități de utilizare a calculatorului (Windows, Excel, Powerpoint) cel puțin la nivel avansat
    Capacitatea de desfasurare a activitatilor independent.
    Atentie la detalii.
    Abilitatea de a respecta termene limita stranse.
    Abilitatea de a desfasura activitati repetitive

    Responsabilitati

    Intocmeste si consolideaza bugetele, pregătește orice situatie legata de acestea si o livreaza catre grup;
    Respectă termenele și calendarul de pregătire a bugetului;
    Intocmeste situatiile actuale vs. buget și analizeaza marginile de profitabilitate lunar și la cerere;
    Intocmeste business cases-urile pentru produse noi, modificările de pricing sau produs dar si pentru noi proiecte în cooperare cu departamentul de produse și părțile interesate de afaceri;
    Intocmeste analize de venit pe fiecare produs precum si analize privind nivelul lor de profitabilitate /rentabilitate
    Efectueaza sarcinile solicitate de catre superiorul direct

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (28)