Engineer, Enterprise Service Desk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Engineer, Enterprise Service Desk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.06.2020

    Scopul postului: Asigurarea suportului tehnic pentru clientii Enterprise Vodafone Responsabilitati principale: 

    • Actioneaza ca nivel 2 de escalare pentru problemele tehnice escalate
    • Preia in administrare noile servicii implementate  de catre  Inginerii Solutii Tehnice B2B
    • Monitorizeaza in mod proactiv si investigheaza incidentele / disfunctionalitatile aparute la nivelul serviciilor si retelei VODAFONE
    • Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin email, telefonic sau din  sistemul de monitorizare
    • Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor Top Enterprise Vodafone
    • Implementeaza/reconfigureaza/upgradeaza serviciile si echipamentele oferite clientilor, in scopul restabilirii serviciilor
    • Raspunde de buna functionare a retelei VODAFONE Romania si a serviciilor tuturor clientilor; la nevoie, asigura escalarea problemelor aparute catre superiorul direct sau catre departamentele NOC, IST sau subcontractori, urmarind restabilirea bunei functionari a retelei in cel mai scurt timp, in conformitate cu procedurile stabilite
    • Raspunde de corectitudinea, completitudinea si completarea datelor mentionate in tichetele pentru deranjamente deschise sau preluate spre rezolvare
    • Raporteaza orice problema cu implicatii majore in activitatea clientilor sau a infrastructurii Vodafone, sau care incalca SLA-urile
    • Utilizeaza resursele alocate in conformitate cu obiectivele stabilite
    • Cunoaste si respecta  normele tehnice de siguranta si securitate in munca si situatii de urgenta;
    Competente:
    • Luarea deciziilor in timp
    • Orientare catre rezultat
    • Organizare. Planificare& Time Management
    • Creativitate
    • Orientare catre client
    • Integritate si incredere
    • Calm si rezistenta la presiune
    Aptitudini si cunostinte:
    • Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul IT/Telecomunicatii
    • Certificare CCNA/JNCIA sau experienta echivalenta
    • Cunostinte arhitecturi si protocoale de retea: tehnologii L2, tehnologii L3: EIGRP, RIP, OSPF. Obligatoriu cunostinte BGP
    • Cunostinte de baza despre arhitecturi de retea, Ethernet, principii TCP/IP, DNS, SNMP sunt esentiale pentru a oferi suport clientilor Top Enterprise Vodafone Romania
    • Cunostinte de Basic Network fault troubleshooting sunt esentiale
    • Intelegerea TCP/IP si a celor 7 nivele OSI este esentiala
    • De preferat minim 1 an de experienta pe un post asemanator, intr-o companie de telecomunicatii
    • Limba engleza nivel mediu
    • Linux: nivel de baza