Operator introducere, validare si prelucrare date

Angajator: EasyDO Digital Technologies
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Pitesti
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 05.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    EASYDO is a leading Technology Services company with + 70 consultants.
    The success of our strategy is based on 3 pillars, enabling us to position ourselves as Business partner Services & Solutions for our Clients:

    1. Services: Consulting, Applications & Infra Services, Managed Service
    2. Digitalization: EASYDO Software factory, Innovative Business Solutions, Enterprise Applications, Big Data, Artificial Intelligence
    3. Industrialization: Automation, Cybersecurity, Back Office BPO

    Consulting, Integration, Training, Support & Maintenance
    Our role is to make you succeed your projects!

    Cerinte

    • studii medii
    • cunoştinţe de bază de tehnologia informaţiei (hardware, software, modele şi structuri de date, medii de stocare date, medii de transmisie a informaţiilor)
    • limba engleza – conversational
    • alta limba straina reprezinta un plus

    Responsabilitati

    • selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator;
    • preia datele de pe documentele/mediile primare şi le introduce în calculator;
    • corectează erorile întâlnite sau le raportează supervizorului direct;
    • efectuează prelucrarea primară a datelor introduse, validează și transpune datele pe suport electronic
    • verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele/ mediile primare;
    • Gestionează suporturile/ dispozitivele de stocare a datelor/ documentelor ;
    • Salvează datele periodic sau în situații critice, le restaurează la nevoie, le recuperează la cererea utilizatorilor/ clienților, face copii de siguranță după datele salvate;
    • Asigură securitatea datelor introduse, a documentelor și a suporturilor/ dispozitivelor de stocare electronică;
    • Utilizează calculatorul și echipamentele periferice și asigură buna funcţionare şi întreţinerea acestora
    • Comunică eficient cu beneficiarii, analiştii, programatorii, ceilalţi specialişti IT, precum şi cu persoanele din structurile ierarhice de conducere ale organizaţiei;
    • Aplică procedurile de calitate, necesare pentru îndeplinirea cu succes a activităţilor;