Manager tehnic ofertare – infrastructura

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerinte post:
    • Studii superioare in constructii (infrastructura, civile, hidro etc).
    • Experienta de minim 10 ani in cadrul Departamentului Ofertare intr-o societate de constructii infrastructura rutiera.
    • Experienta in pozitie de management de minim 5 ani
    • Solide cunostinte de operare PC Office (Excel – nivel avansat, MS Project), Outlook, Doclib, Windev, Windoc, Autocad,
    • Permis auto categ B
    • Constituie avantaj cursuri de profil (expert achizitii publice, management), cunoasterea reglementarilor legislative privind legea achizitiilor publice, cunostinte solide contracte tip FIDIC

    Abilitati:
    • manageriale si de leadership (viziune de ansamblu, transmitere de feed-back in mod constructiv, verificare/control, construire&motivare echipa, mangementul stresului).
    • lucru cu termene stranse, seriozitate, atentie la detalii, precizie, acuratete, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de gestionare eficienta a timpului.
    • capacitatea de a lua decizii si de a actiona independent.

    Responsabilitati

    • Raspunde de realizarea strategiei de ofertare la nivel de companie.
    • Coordoneaza activitatea de ofertare in cadrul societatii.
    • Verifica respectarea procedurilor interne referitoare la activitatea de ofertare de catre Departamentele Ofertare din Agentii si intervine proactiv cand acestea nu sunt respectate.
    • Este responsabil de respectarea procedurilor interne referitoare la activitatea de ofertare in cadrul Departamentului Ofertare Sediu.
    • Face parte din comitetele de risk, argumentand strategia adoptata pentru fiecare oferta.
    • Gestioneaza realizarea si inchiderea ofertelor pentru lucrarile de valoare mare.