Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bunge active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bunge |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.08.2021 |
Remote work: | On-site |
Bunge is a world leader in sourcing, processing and supplying oilseed and grain products and ingredients.
Founded in 1818, Bunge's expensive network feeds and fuels a growing world, creating sustainable products and opportunities for more than 70,000 farmers and the consumers they serve across the globe.
Our Company is headquartered in St. Louis, Missouri, and we have more than 22,000 dedicated employees working across more than 300 facilities located in over 400 countries.
In Romania, Bunge is one of the leading traders in the local market and a leader in bottled oil and bio-diesel through its integrated facilities located in Buzau and Lehliu.
- 2 ani experienta relevanta in secretariat, office management, back-office;
- Limba engleză – nivel mediu, scris si vorbit;
- Persoană comunicativă, cu simț al activităților administrative;
- Persoană răbdătoare, capabilă de sarcini multiple, organizată;
- Atenţie la detalii;
- Confidenţialitate;
- Orientare către oameni;
- Iniţiativă.
-Preluarea apelurilor telefonice şi furnizarea de informaţii apelanţilor, preluarea mesajelor, sau transferarea convorbirilor către persoanele corespunzătoare;
-Întâmpinarea vizitatorilor şi a apelanţilor, recepţionarea întrebărilor acestora şi direcţionarea lor către persoanele corespunzătoare în funcţie de necesităţi;
- Realizarea legăturii cu persoanele de contact interne şi externe;
-Comandarea şi distribuirea de bunuri, evidenta protocolului companiei;
-Pregătirea şi administrarea corespondenţei, transmiterea corespondenţei sosite şi a materialelor comandate;
-Facilitarea conferinţelor, întâlnirilor şi rezervărilor de călătorie pentru personalul biroului, mentinand legatura cu furnizorul de Travel;
-Menţinerea programelor şi a calendarelor echipei de management;
-Organizarea, programarea şi confirmarea întâlnirilor;
-Traducerea documentelor conform solicitarilor primite;
-Operarea echipamentului de birou;
-Administrarea spaţiului de birou;
-Inregistrarea facturilor in programul SAP si scanarea lor in platforma VIM;
-Mentine relatia cu firma de mentenanta, in vederea remedierii oricarei probleme aparute in biroul din Bucuresti;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Assistant Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (54) |
Raporteaza eroarea la