Office Assistant - 2 years Fixed Term Contract

Employer: Bunge
Domain:
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 06.06.2020
    Short company description

    Bunge is a leading agribusiness and food company with integrated operations that circle the globe, stretching from the farm field to the retail shelf.

    In Europe, Bunge produces a variety of protein meal and edible oil products at soybean, rapeseed and sunseed processing plants throughout the region. Our bottled oil can be found on retail shelves in Germany, Poland, Hungary, Romania, Finland, Russia, Ukraine and other countries.

    In Romania, Bunge is one of the leading traders in the local market and a leader in bottled oil and bio-diesel. Through its integrated facilities located in Buzau and Lehliu, Bunge Romania has a crushing capacity of over 1 million tons.

    Requirements


    - 2 ani experienta relevanta in secretariat, office management, back-office;
    - Limba engleză – nivel avansat, scris si vorbit;
    - Persoană foarte comunicativă și cu simț al activităților administrative;
    - Persoană răbdătoare, capabilă de sarcini multiple, organizată;
    - Rezistentă la stres;
    - Atenţie la detalii;
    - Confidenţialitate;
    - Orientare către client;
    - Iniţiativă.

    Responsibilities

    -Preluarea apelurilor telefonice şi furnizarea de informaţii apelanţilor, preluarea mesajelor, sau transferarea convorbirilor către persoanele corespunzătoare;
    -Întâmpinarea vizitatorilor şi a apelanţilor, recepţionarea întrebărilor acestora şi direcţionarea lor către persoanele corespunzătoare în funcţie de necesităţi;
    - Realizarea legăturii cu persoanele de contact interne şi externe;
    -Comandarea şi distribuirea de bunuri, evidenta protocolului companiei;
    -Pregătirea şi administrarea corespondenţei, transmiterea corespondenţei sosite şi a materialelor comandate;
    -Facilitarea conferinţelor, întâlnirilor şi rezervărilor de călătorie pentru personalul biroului, mentinand legatura cu furnizorul de Travel;
    -Menţinerea programelor şi a calendarelor echipei de management;
    -Organizarea, programarea şi confirmarea întâlnirilor;
    -Traducerea documentelor conform solicitarilor primite;
    -Operarea echipamentului de birou;
    -Administrarea spaţiului de birou;
    -Inregistrarea facturilor in programul SAP si scanarea lor in platforma VIM;
    -Mentine relatia cu firma de mentenanta, in vederea remedierii oricarei probleme aparute in biroul din Bucuresti;