Chargeback and Support Specialist

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    Studii universitare ( economice, finante-banci).
    Peste 2 ani de activitate in domeniul financiar/bancar in activitati specifice de Back-office, in special in departamentul Carduri.
    Experienta pe chargeback - este obligatorie
    Experienta in activitati de back-office si de suport legate de emitere si mentenanta, carduri de debit si de credit, negociere contracte, monitorizare bugete si SLA-uri, monitorizare activitati externalizate.
    Limba engleza (citit, vorbit, scris)/nivel avansat
    Cunostinte avansate de MS Office.
    Excelente abilitati de comunicare.
    Capacitatea de desfasurare a activitatilor independent.
    Atentie la detalii.
    Abilitatea de a respecta termene limita stranse.
    Abilitatea de a desfasura multi-taskuri.

    Responsabilitati

    Gestioneaza procesele de:
    - emitere si livrare carduri (Instant & Personalizate)
    - distrugere carduri
    - inchidere carduri​
    - nitiaza chargeback
    Ofera suport second line pentru echipele Call Centre si Sales Support
    Participarea la implementarea proiectelor pe zona de carduri
    Activitati de mentenanta si suport pentru procesele de emitere si tranzactionare legate de carduri de debit si de credit, etc;
    Initierea si gestionarea intregului proces de dispute legate de tranzactiile efectuate cu cardurile (chargeback), urmand toate etapele si inchiderea ciclurilor de rambursare in conformitate cu regulile si Regulamentele Mastercard, implicit procedurile interne;
    Implementarea si monitorizarea procesului de gestionare a stocului de carduri, pe fiecare valuta in parte, inclusiv stocul de plicuri si card carier ;
    Rezolvarea problemelor aparute : verificare solduri, tranzactii, sume blocate, fonduri insuficiente, carduri retinute, etc;
    Activitati legate de stabilirea si implementarea proceselor de curierat, arhiva,printare in masa;
    Monitorizarea SLA-urilor in cadrul activitatilor externalizate si SLA interne acolo unde se aplica;
    Se implica in actualizarea procedurilor interne privind activitatea de carduri in conformitate cu regulamentul BNR/Visa/MasterCard, precum si cu alte regulamente in vigoare;
    Redactarea si actualizarea procedurilor si instructiunilor interne, inclusiv pregatirea de cerinte pentru simplificarea si optimizarea proceselor legate de carduri;
    Pregatirea de scenarii de testare, testarea si organizarea testelor pentru aplicatiile informatice utilizate si a noilor functionalitati, inclusiv teste de regresie;