Card Operations Officer

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Studii universitare ( economice, finante-banci).
    · Peste 2 ani de activitate in domeniul financiar/bancar in activitati specifice ariei Operatiuni in departamentul Carduri.
    · Experienta relevanta in gestionarea activitatilor din zona de emitere carduri si procese de administrare si monitorizare stocuri, reinnoire, re-emitere si alte activitati relevante din zona de support – activare, blocare, inchidere etc.
    - experienta relevanta in gestionarea activitatilor din zona tranzactionala (clearing si settlement) pentru carduri de debit si de credit
    · Experienta si cunostinte pentru produsul de CARD CREDIT ar fi un plus
    -Experienta in negociere contracte, monitorizare bugete si SLA-uri, monitorizare activitati externalizate
    · Limba engleza (citit, vorbit, scris)/nivel mediu - avansat
    · Cunostinte avansate de MS Office (Excel in special), baze de date (este un plus)
    · Excelente abilitati de comunicare.
    · Capacitatea de desfasurare a activitatilor in mod independent.
    · Abilitatea de a respecta termene limita stranse.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    -Activitati zilnice de mentenanta si suport pentru procesele de emitere si tranzactionare legate de carduri de debit si de credit, etc;
    -Monitorizarea zilnica a stocului de carduri, pe fiecare valuta in parte, inclusiv stocul de plicuri si card carier ;
    -Rezolvarea solicitarilor de support legate de: verificare solduri, tranzactii, sume blocate, fonduri insuficiente, carduri retinute, etc;
    -Actualizarea procedurilor si instructiunilor interne, inclusiv pregatirea de cerinte pentru simplificarea si optimizarea proceselor legate de carduri (debit si credit);
    -Initierea si gestionarea procesului de dispute legate de tranzactiile efectuate cu cardurile (chargeback), urmand toate etapele si inchiderea ciclurilor de rambursare in conformitate cu regulile si Regulamentele Mastercard, implicit procedurile interne;
    -Ofera suport second line pentru echipele Call Centre si Sales Support
    -Participarea la implementarea proiectelor pe zona de carduri
    -Monitorizarea SLA-urilor in cadrul activitatilor externalizate si SLA interne acolo unde se aplica;
    -Pregatirea de scenarii de testare, testarea si organizarea testelor pentru aplicatiile informatice utilizate si a noilor functionalitati, inclusiv teste de regresie;