Agent de vanzari - Bucuresti

Angajator: Fondul de Garantare si Creditare IFN SA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 07.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Studii:
    - absolvent de studii superioare cu diploma de licenta.

    Experienta:
    - minim 4 ani in activitatea de vanzari (constituie avantaj activitatea de vanzari in domeniul financiar-bancar)

    Abilitati si aptitudini:
    - abilitati de comunicare, adaptare la interlocutor si putere de convingere;
    - usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
    - ambitie si hotarare in ducerea la indeplinire a obiectivelor;
    - orientare spre client;
    - capacitate de adaptare si rapiditate in luarea deciziilor;
    - atitudine proactiva, dinamica, cu bune abilitati de prezentare si persuasiune;
    - abilitati de intocmire si analiza rapoarte;
    - promptitudine, orientare catre rezultate;
    - da dovada de cinste, loialitate si disciplina si de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;

    Cerinte suplimentare asociate functiei:
    - Cunostinte utilizare pachet MS Office;
    - Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala – nivel B1-B2
    - Experienta de lucru cu sisteme CRM/call center;
    - Disponibilitate deplasare in alte localitati din tara;
    - Permis conducere categoria B;

    Responsabilitati

    - prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu normele si procedurile specifice departamentului de vanzari;
    - contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colaborare;
    - identifica permanent solutii de dezvoltare a portofoliului de clienti si de vanzare a produselor;
    - se asigura de realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
    - participa la negocieri si la intocmirea contractelor si monitorizeaza derularea acestora pana la incetare;
    - planifica, stabileste si participa la intalnirile cu clientii;
    - identifica nevoile clientilor si oportunitatile de vanzare si promovare a produselor;
    - ofera indrumare clientilor, coreland solicitarile acestora cu portofoliul de produse;
    - intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor si redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
    - colecteaza si centralizeaza feedback-urile clientilor si formuleaza propuneri de imbunatatire a caracteristicilor produselor si a calitatii serviciilor;
    - participa cu propuneri la elaborarea si implementarea strategiei de vanzari;
    - asista directorul de vanzari la intalniri si negocieri;
    - participa activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
    - utilizeaza platforma CRM pentru gestiunea centralizata a apelurilor si convorbirilor telefonice;
    - inregistreaza clientii in platforma IFNCA, asigurandu-se de corectitudinea datelor de identificare introduse;
    - gestioneaza in mod responsabil documentele primite de la clienti;
    - propune si initiaza activitati si metode de imbunatatire a calitatii pregatirii profesionale proprii;

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - pachet salarial atractiv (salariu fix, bonusuri in functie de performanta);
    - instrumente de lucru performante;
    - mediu de lucru care incurajeaza performanta