Director vanzari - Bucuresti

Angajator: Fondul de Garantare si Creditare IFN SA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 05.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Studii:
    - absolvent de studii superioare cu diploma de licenta.

    Experienta:
    - minim 7 ani in activitatea de vanzari, (constituie avantaj activitatea de vanzari in domeniul financiar-bancar)
    - minim 3 ani experienta manageriala – coordonare structuri/echipe de vanzari

    Abilitati si aptitudini:
    - abilitati de coordonare, planificare, organizare, comunicare si control;
    - strategie manageriala aplicata la scopul si obiectivele companiei;
    - coordonare eficienta a personalului din subordine;
    - ambitie si hotarare in ducerea la indeplinire a obiectivelor;
    - orientare spre client;
    - capacitate de adaptare si rapiditate in luarea deciziilor;
    - abilitati excelente de leadership, capabil de a atrage echipa spre indeplinirea obiectivelor firmei si de a transmite entuziasmul angrenarii eforturilor in acest scop;
    - atitudine proactiva, dinamica, cu bune abilitati de prezentare si persuasiune;
    - capacitatea de a convinge echipa de necesitatea indeplinirii obiectivelor si de a le arata beneficiile individuale odata cu indeplinirea lor;
    - gandire analitica, orientare pentru urmarirea si dezvoltarea diverselor sisteme de raportare cu ajutorul carora sa monitorizeze realizarile si sa ia decizii de imbunatatire a performantelor echipei;
    - recunoaste rezultatele echipei si isi asuma esecurile;
    - abilitati de intocmire si analiza rapoarte;
    - promptitudine, orientare catre rezultate;

    Cerinte suplimentare asociate functiei:
    - Cunostinte aprofundate de management al vanzarilor si negociere;
    - Cunostinte utilizare pachet MS Office;
    - Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala – nivel B1-B2
    - Experienta de lucru cu sisteme ERP, CRM, intelege modul de functionare si procesele ce pot fi automatizate;
    - Disponibilitate deplasare in alte localitati din tara;
    - Constituie avantaj cunoasterea functionarii IFN-urilor, a produselor de garantare si creditare;
    - Permis conducere categoria B;

    Responsabilitati

    - elaboreaza si se asigura de implementarea strategiei de vanzari si promovare a produselor;
    - elaboreaza si propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari si urmareste realizarea acestuia;
    - elaboreaza și implementeaza un sistem de vanzari solid care sa asigure extinderea protofoliului de clienti si o prezenta puternica in piata;
    - elaboreaza, gestioneaza si optimizeaza bugetul de venituri si cheltuieli al departamentului de vanzari;
    - analizeaza saptamanal si ia decizii privind solicitarile clientilor pentru produse;
    - participa la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele noi;
    - contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colaborare;
    - urmareste derularea contractelor incheiate de agentii de vanzari pana la incetarea acestora;
    - coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii agentilor de vanzari, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;
    - urmareste permanent activitatea concurentei și formuleaza propuneri de armonizare a activitatii in mod corespunzator;
    - urmareste culegerea informatiilor comerciale care intereseaza firma si intocmeste rapoarte informative catre Directorul General;
    - stabileste obiective de vanzari pentru fiecare a agent de vanzari aflat in coordonare și urmareste indeplinirea lor;
    - monitorizeaza permanent activitatea agentilor de vanzari, solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatile in curs de desfasurare, situatiile nou create etc.;
    - intocmeste si prezinta Directorului General rapoarte cu propuneri si studii privind folosirea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a produselor noi, in functie de cerintele pietei;
    - propune si implementeaza metode de reducere a costurilor;
    - participa la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vanzari;
    - identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia;
    - analizeaza si avizeaza programele de lucru lunare propuse de agentii de vanzari si le transmite Directorului General la finalul fiecarei luni;
    - Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;
    - exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (CA) in sarcina reprezentantului legal.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - pachet salarial atractiv (salariu fix, bonusuri in functie de performanta);
    - instrumente de lucru performante;
    - mediu de lucru care incurajeaza performanta