Operator date - depozit curierat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Operator date - depozit curierat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Salut! Stim ca suntem intr-o perioada grea pentru toata lumea, insa noi avem mare nevoie de colegi, care sa ne ajute in activitate si pe care promitem sa-i protejam si sa-i invatam ceea ce este necesar. Te incurajam sa aplici daca ai:

    - Cunostinte utilizare PC (inclusiv pachetul Microsoft Office);
    - Experienta ca operator date minim 6 luni - reprezinta avantaj;
    - Rabdare si atentie suplimentara privitor la introducerea, sortarea si centralizarea datelor;
    - Esti dispus/a sa scanezi colete si sa le manipulezi periodic;
    - Disponibilitate pentru a lucra la depozitul nostru din Chiajna / DNCB( zona Rudeni) - cu transport asigurat de la metrou Pacii;

    Responsabilitati

    Activitatea va consta in:

    - Introducerea si centralizarea datelor in sistemul intern si in Excel;
    - Scanarea coletelor si manipularea acestora periodic;
    - Corespondenta telefonic si pe e-mail cu celelalte departamente din companie;
    - Intocmirea rapoartelor - in functie de solicitari;
    - Imbunatatirea fluxului de lucru;
    - Emiterea documentelor specifice in baza datelor introduse;

    Alte informatii

    Programul de lucru este in ture.
    Locatie: Sos. de Centura, zona Rudeni - Chitila / cu transport asigurat de la metrou Pacii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (187)