Responsabilul de achizitii plata - P2P

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile P&G active.


Vezi toate job-urile Responsabilul de achizitii plata - P2P active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: P&G
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 22.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    What do you call it when 3 billion people use your products in a single day? We call it just a normal day!

    We see big potential in life’s little moments. Brushing teeth. Washing hair. Showering. Shaving. Caring for the baby. Cleaning the house. Doing the dishes, and the laundry. We make the products that help make these moments a little easier.

    Procter & Gamble is a global company. We are the largest company in the world in the Fast Moving Consumer Goods (FMCG) industry. We manufacture over 60 brands (such as Gillette, Pampers, Ariel, Pantene, Old Spice, Blend-a-Med, Bonux, Head&Shoulders, Always, Fairy) to nearly 5 billion customers, competing in 160 marketplaces. More than 130 000 employees in more than 80 countries worldwide work every day to provide products of superior quality and value to the world's consumers.

    Cerinte

    Studii medii
    Cunostinte avansate de operare MS Office (in special Excel)
    Atentie la detalii, persoana metodica si riguroasa
    Abilitati de a invata rapid lucruri noi, capacitatea de a invata si a lucra cu sisteme noi
    Abilitati de a gestiona eficient sarcinile
    Spirit de echipa, abilități de comunicare, si relationare, la toate nivelurile
    Gandire rationala si logica, de tip argumentativ;
    Cunostinte medii de limba engleza (comunicare pe email)
    Capacitatea de a isi gestiona eficient timpul

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Se asigura ca procesul achizitie - plata (P2P) functioneaza eficient si indicatorii de performanta sunt atinsi;
    Ruleaza zilnic raportul cu facturi blocate;
    Identifica si rezolva toate facturile blocate la nivel de fabrica;
    Plaseaza tichete de corectie pentru facturile postate gresit in sistem;
    Ofera instructiuni de postare si solicita GR (receptie) persoanelor care plaseaza comanda in sistem;
    In cazul facturilor blocate pentru care nu poate furniza instructiunile de postare, va cere persoanelor care plaseaza comanda in sistem sau altor persoane responsabile sa verifice facturile blocate si sa ofere suport privind modul de postare al acestora;
    Coordoneaza si implica persoanele responsabile in toate comunicarile interne si externe pentru a rezolva facturile blocate;
    Asigura training si asistenta pentru aprobarea facturilor fara comanda in timp util;
    Ofera suport echipei de scanare cu privire la modalitatea de inregistrare a unei facturi, la alegerea entitatii corecte si la verficarea detaliilor fiscale.
    De asemenea, daca o factura nu este insotita de comanda (PO) semnata si stampilata, conform cerintelor companiei, contacteaza furnizorul si solicita trimiterea acestui document;
    Ofera suport echipei de arhivare si departamentului financiar in rezolvarea facturilor postate gresit sau fara documente necesare, obligatorii;
    De asemenea, ofera suport si pentru confirmarile de sold intocmite de departamentul financiar;


    Este punctul de contact pentru furnizori pentru orice informatie legata de formatul facturii, termen de plata, conformitatea facturilor cu comanda;
    Raspunde tuturor solicitarilor de la furnizori si ii notifica pe acestia in caz ca o factura lipseste din sistem sau exista neconcordanta intre factura si receptie;
    Verifica si confirma fisele de cont primite de la furnizori;
    Ofera suport pentru platforma de comenzi (COUPA) si pentru platforma / modalitatea de actualizare sau adaugare furnizori in sistem;


    Verifica lunar raportul de diferente intre receptie si factura;
    Este responsabil cu verificarea lunara a comenzilor “after the invoice” (POAI) si sa ceara solicite persoanelor care plaseaza comanda in sistem justificarea pentru aceste POAI;
    Este responsabil cu verificarea lunara a facturilor fara comanda si cere initiatorului justificarea pentru FI non-complaint;


    Plaseaza in sistem cererile de plata inainte de scadenta;
    Plaseaza in sistem cereri de plati fara facturi, NIPR (de ex taxe Primarie);
    Lucreaza impreuna cu P2P Front Office din Bucuresti si cu echipa VMD (Vendor Master Data) pentru actualizarea in SAP a datelor furnizorilor sau pentru orice alte probleme legate de facturi;