Specialist relații clienți în limba bulgară

Angajator: SYKES
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 05.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Competență ligvistică în limba bulgară
    Experiență anterioară în relaționarea cu clienții (preferabilă, dar nu este obligatorie)
    Abilitați de comunicare impecabile
    Atitudine calmă, degajată și rațională în orice situație
    Aptitudini excelente de auto-organizare
    Proactivitate și inițiativă
    Capacitate de adaptare la un mediu dinamic
    Respectarea indicatorilor de performanță profesionali
    Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel)

    Responsabilitati

    Vei răspunde eficient cerințelor venite din partea clienților prin intermediul telefonului, chat-ului, e-mail-ului sau social media
    Îți vei dezvolta cunoștințele tehnice despre produsele și serviciile clientului
    Vei recunoaște dacă o anumită problemă trebuie transferată către un alt departament sau către un alt membru al echipei.

    Alte informatii

    Pachetul nostru de beneficii:
    Pregatire tehnică înainte de a lucra cu clienții (plătită)
    Cursuri de dezvoltare a abilităților personale
    Bonusuri lunare bazate pe performanță
    Tichete de masă în valoare de 15 RON
    Asigurare medicală privată
    Reduceri și oferte variate
    Plan de dezvoltare profesională foarte bine structurat, oportunități de creștere și dezvoltare în cadrul companiei, indiferent de departament.

    SYKES este o companie multinațională americană, cu sediul central în SUA și suntem în căutare de oameni care au o soluție pentru fiecare problemă, cărora le place să țină pasul cu tehnologia și să îmărtășească cunoștințele cu cei din jur.