Customer Care in Italian (Work at home)

Angajator: SYKES
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 05.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Competență ligvistică în italiană
    - Experiență anterioară în relaționarea cu clienții (preferabilă, dar nu este obligatorie)
    - Abilitați de comunicare impecabile
    - Atitudine calmă, degajată și rațională în orice situație
    - Aptitudini excelente de auto-organizare
    - Proactivitate și inițiativă
    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic
    - Respectarea indicatorilor de performanță profesionali
    - Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel)

    Responsabilitati

    - Vei răspunde eficient cerințelor venite din partea clienților prin intermediul telefonului, chat-ului, e-mail-ului sau social media
    - Îți vei dezvolta cunoștințele tehnice despre produsele și serviciile clientului
    - Vei recunoaște dacă o anumită problemă trebuie transferată către un alt departament sau către un alt membru al echipei.

    Alte informatii

    Pachetul nostru de beneficii:
    - Pregatire tehnică înainte de a lucra cu clienții (plătită)
    - Cursuri de dezvoltare a abilităților personale
    - Bonusuri lunare bazate pe performanță
    - Tichete de masă în valoare de 15 RON
    - Asigurare medicală privată
    - Reduceri și oferte variate
    - Plan de dezvoltare profesională foarte bine structurat, oportunități de creștere și dezvoltare în cadrul companiei, indiferent de departament.

    Sykes este o companie multinațională cu sediul central în SUA și am făcut echipă cu cele mai cunoscute branduri din lume pentru a-i ajuta să își mențină reputația puternică pe piață și în rândul clienților.