Operator Call Center

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Sa fii inarmat cu calm, spirit de echipa si punctualitate;
    - Bune abilitati de comunicare si orientarea catre client;
    - Cunostinte de limba Engleza la un nivel conversational;
    - Sa ai o atitudine pozitiva si sa fii mereu cu zambetul pe buze;

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor telefonice;
    - Efectuezi programari si reprogramari, respectand solicitarea pacientului;
    - Identificarea nevoilor pacientilor si solutionarea lor;
    - Oferi informatii privind serviciile medicale oferite de clinica;
    - Redirectionarea apelurilor telefonice.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Program de lucru flexibil;
    - Training de specialitate;
    - Pachet salarial complet;
    - Posibilitatea de a lucra cu o echipa de oameni profesionisti.