Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Solutions Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile Customer Solutions Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.06.2020 |
Remote work: | On-site |
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
Daca esti pasionat de ceea ce faci, pui mereu clientul pe primul loc si te simti confortabil sa lucrezi cu un brand renumit, atunci ai toate atributele necesare pentru a avea succes. In plus, trebuie sa fii empatic, proactiv, atent la detalii si sa ai capacitatea de a te adapta rapid la schimbari.
- Cunostinte si abilitati profesionale:
- Minim 2 ani de experienta profesionala in domeniul Customer Support
- Proactivitatea si dorinta de invatare
- Orientat catre client
- Buna cunoastere a pachetului MS Office
- Atentie deosebita acordata detaliilor
- Limba engleza conversationala (managerul este strain)
- Rezolvi toate exceptiile in procesarea comenzilor si toate comenzile blocate prin interactiunea cu functiunile implicate (NBS, Sales, Master Data, Contabilitate) si cu clientul
- Lucrezi la alinierea informatiilor despre materiale/produse cu client pentru a putea inregistra comanda fara erori.
- Contactezi clientul, atunci când este necesar, pentru a propune actiuni de corectie/rezolvare/atenuare atunci cand nu este stoc suficient pentru comanda
- Gestionezi problemele de alocare stocuri
- Rezolvi problemele de creare a documentelor de livrare in colaborare cu celelalte functiuni (Order fulfilment, Logistica, NBS)
- Contacteazi clientul si propui solutii in cazul unor probleme de transport referitoare la optimizarea incarcarii, planificarea programarii/zi livrare si intârzierea livrarii
- Contacteazi clientul si propui actiuni/rezolutii in caz de probleme logistice (Warehouse) referitoare la Capacitatea depozitului si / sau Pick & Pack si probleme de incarcare
- Colaborezi cu dept contabilitate/facturare in rezolvarea problemelor de facturare care necesita un contact cu clientul
- Esti contactul principal pentru client pentru toate retururile si refuzurile
- Esti implicat in gestionarea, monitorizarea si coordonarea distrugerii marfurilor - când este necesar, cu logistica si furnizorii terti
- Oferi o vizibilitate 360 cu privire la starea comenzilor catre clienti si catre echipele interne
- Asigurai monitorizarea regulata a comenzilor deschise conform procedurilor de operare
- Optimizezi comenzile din perspectiva eficientei logistice (camion intreg, palet intreg etc)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Business Analyst (Wealth & Distribution Technology) Aplica fara CV | |
Customer Satisfaction Analyst BUCURESTI, | |
Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (170) |
Raporteaza eroarea la