Area Sales Manager KA- West&NW area

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Area Sales Manager KA- West&NW area active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Oradea
  • Timisoara
  • Actualizat la: 22.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie ce detine locul 1 in Romania pe piata mezelurilor atat ca valoare, cat si ca volum, suntem in cautarea unui coleg pentru pozitia de Area Sales Manager IKA- zona de Vest a tarii.

    Cerinte:

     Experienta in vanzari;
     Experienta in zona de FMCG/ retail;
     Absolvent studii superioare;
     Capacitate de organizare, planificare si coordonare;
     Bune abilitati de comunicare, prezentare si negociere;
     Disponibilitate deplasari.

    Responsabilitati


    • Supervizarea directa a activitatii Agentilor de vanzari pe sectorul International Key Account si indirecta a merchandiserilor;
    • Stabilirea obiectivelor saptamanale/ lunare pentru echipa de vanzari din aria de supervizare;
    • Recrutarea, evaluarea, verificarea Agentilor de vanzari din subordine;
    • Planificarea saptamanala / lunara a: volumelor de vanzari, materialelor promotionale, cheltuielilor diverse;
    • Cunoasterea portofoliului de clienti activi si exercitarea controlului asupra: modului de derulare a relatiei cu clientii activi si de activare a clientilor potentiali, gradului de acoperire a zonei de vanzare, respectarii traseului stabilit, prezentei produselor firmei la punctele de vanzare, stocului la client si datei de expirare;
    • Monitorizarea periodica a prezentei precum si a activitatii concurentei pe piata si propunerea de masuri pentru imbunatatirea imaginii si cresterea volumului de vanzari ale companiei.