Reprezentant tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Reprezentant tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Absolvent studii medii / superioare (avantaj studiile de specialitate: ex. Facultatea de Comunicare);
    • Minim 1 an experienta in domeniul relatiei cu clientii;
    • Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
    • Cunostinte PC (Pachetul Office);
    • Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    • Persoana organizata, atenta la detalii, orientata spre obtinerea rezultatelor.

    Responsabilitati

    • Receptionarea, analiza si tratarea solicitarilor primite din partea utilizatorilor / clientilor;
    • Urmarirea cazurilor gestionate in vederea minimizarii costurilor implicate;
    • Rezolvarea solicitarilor utilizatorilor / clientilor pentru asigurarea unui echilibru intre minimizarea costurilor si satisfactia clientului;
    • Colaborarea permanenta cu diferite departamente in scopul gestionarii eficiente a tuturor cazurilor;
    • Contribuirea la imbunatatirea continua a imaginii companiei.

    Alte informatii

    Se ofera:
    • Pachet salarial avantajos;
    • Tichete de masa (15 lei/tichet);
    • Abonament medical;
    • Training-uri dupa angajare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)