Asistent Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Oney active.


Vezi toate job-urile Asistent Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Oney
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem diferiti. Suntem unici. Te punem pe tine in centrul decziilor noastre.

    Inainte de toate, punem pret pe angajatii nostri, pe clienti si pe impactul asupra societatii, si ne propunem sa fim schimbarea pe care dorim sa o vedem in jur.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Atestat de Inspector Resurse Umane;
    Cunostinte actualizate de legislatia muncii;
    Experienta intr-o pozitie similara de minimum 1 an;
    Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
    Cunostinte de operare Ms Office si platforme HR;
    Persoana organizata pentru care detaliile sunt importante;
    Abilitate de a lucra in mediu rapid si in schimbare.

    Responsabilitati

    HR Admin:
    Gestioneaza baza de date a angajatilor si dosarele de personal, precum si arhivarea acestora;
    Intocmeste documentele necesare angajarilor, demisiilor, acte aditionale, delegari, etc.;
    Mentine legatura cu furnizorul de servicii medicale pentru programari la medicina muncii si SSM;
    Emite adeverinte si alte documente solicitate de angajati;
    Mentine legatura cu institutille publice precum: ITM, ANOFM, CASS, Casa de Pensii, etc.;
    Participa la toate proiectele de HR ale societatii;
    Gestioneaza concediile de odihna, concediile medicale si centralizeaza pontajul pentru toti angajatii societatii;
    Se informeaza in permanenta cu privire la modificarile survenite in legislatia muncii, le comunica si le analizeaza impreuna cu membrii echipei in care activeaza si se asigura de aplicarea acestora in conformitate cu prevederile legale.

    Secretariat:
    Este punctul de legatura intre Directorul General, departamentele companiei si Grupul Oney la nivel international;
    Impreuna cu Directorul General, stabileste agenda intalnirilor si urmareste respectarea agendei;
    Redacteaza corespondenta de protocol, tinand cont de valorile si imaginea companiei;
    Gestioneaza efectuarea traducerilor de materiale si documente, in aria sa de activitate;
    Realizeaza activitatile de protocol intern, inclusiv rezervarile hotel, bilete avion si comenzi papetarie.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Salariu fix + bonus anual in functie de performante;
    Tichete de masa;
    Work from home - 2 zile/luna;
    Abonament Bookster;
    Abonament clinica medicala;
    Ceai, cafea si fructe la birou;
    Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (22)