Back office - vanzari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GVP Consulting active.


Vezi toate job-urile Back office - vanzari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: GVP Consulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 02.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de consultanta

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, companie de top ce activeaza in domeniul lactatelor, avand 24 de ani de experienta in Romania, angajam Back Office - Vanzari.
    Mediu de lucru corect, programe de pregatire, suport pentru integrare in organizatie, mentorat, plan de salarizare, compensatii si beneficii.

    Cerinţele de baza ale postului:

    Studii superioare finalizate.
    Capabil sa utilizeze Ms Office la un nivel avansat.
    Limba engleza vorbit si scris nivel mediu.
    Permis Cat. B.


    Profilul candidatului ideal:

    Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua.
    Isi organizeaza munca într-o manieră ordonată, clasificată, clară si sistematica.
    Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfarsit, cu minima interventie din partea celorlalti.
    Isi asuma eforturile de a duce lucrurile la bun sfarsit in timpul convenit.
    Cauta solutii alternative de rezolvare a problemelor cu care se confrunta.
    Capacitatea de a tratat propiile greselile ca oportunitati de invatare, astfel incat situatiile similare sa nu fie repetate.
    Atitudine deschisa fata de schimbare, si perceperea schimbarii ca pe o oportunitate de evolutie.
    Deschidere si responsabilitate fata de valorile etice general valabile.

    Responsabilitati

    Descrierea job-ului:

    Gestionarea corespondentei electronice
    Urmarirea comenzilor si incasarilor Key Account
    Gestonarea documentelor juridice si contabile
    Actualizarea documentatie de ofertare
    Intocmirea de rapoarte specifice

    Alte informatii

    Sistem de salarizare si beneficii:

    Pregatire profesionala
    Laptop + Telefon
    Sistem de salarizare
    Tichete de masa


    Descrierea companiei:

    Infiintata in urma cu 24 de ani, astazi este una dintre cele mai importante investitii in productia de lactate din judet.
    Accentul este pus pe produsele traditionale si pe protejarea lor in reteta originala.
    Compania comercializeaza produsele atat in Romania cat si in Europa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Remote

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (25)