Customer Care with ITALIAN - 3300 LEI NET

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Cum stii daca este job-ul este potrivit pentru tine?

    Cunosti limba ITALIANA la nivel AVANSAT?
    Studii medii/superioare absolvite? Diploma de Bacalaureat este obligatorie
    Iti doresti un program de lucru flexibil, in intrevalul: L-D, ture de zi + noapte, cu 3/4 zile de weekend / luna?
    Iti doresti sa inveti continuu si sa lucrezi intr-un mediu dinamic?

    Daca ai raspuns cu DA la intrebarile de mai sus, abia asteptam sa te cunoastem.
    Reprezinta avantaj experienta anterioara in Call Center/Customer Care
    Aplica pentru rol si noi te vom contacta in cel mai scurt timp.

    Responsabilitati

    Activitatea este una tehnica, presupune configurari si setari diverse pe POS-uri)
    Verificarea si solutionarea erorilor aparute pe POS.
    Se asigura training platit de catre companie.