Manager Vanzari (ASM) - Muntenia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Manager Vanzari (ASM) - Muntenia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate (de preferat Politehnica)
    • Specialist in domeniul tehnic, de preferat cu experienta intr-o fabrica ce se bazeaza pe prelucrari mecanice prin aschiere pe masini unelte cu comanda numerica (CNC)
    • Cunoasterea limbii germane şi /sau cunoaşterea limbii engleze
    • Cunostinte operare calculator, aplicatiile Microsoft Office
    • Experienta in vanzari este importanta, constituie un avantaj

    Responsabilitati

    • Promoveaza produsele comercializate de catre clientul nostru catre partenerii de afaceri din zona incredintata (companiile din sectorul prelucrarii metalului prin aschiere);
    • Urmareste derularea contractelor cu partenerii si asigura consultanta tehnica de specialitate, la sediul partenerilor de afaceri;
    • Analizeaza cerintele clientilor si acorda consultanta tehnica privind solutiile cele mai potrivite fiecarei operatii, prezentand caracteristicile tehnice si performantele sculelor din portofoliul clientului nostru
    • Realizeaza ofertele tehnice pentru potenţialii clienţi in stransa cooperare cu Managerul de produs si in concordanţă cu politica de vanzari a companiei;
    • Contribuie la fluidizarea fluxului informational si a desfasurarii activitatii in conditii optime, mentine in permanenta legatura cu persoanele de contact din sfera tehnica si comerciala (departamente de achizitii) de la client, transmite si primeste informatii, documentatie, raspunde la orice cerere a acestora etc.
    • Organizeaza intalniri periodice cu clientii incredintati, inclusiv pregatirea documentelor necesare sustinerii intereselor tehnice si comerciale;
    • Genereaza rapoarte pe baza activitatii clientilor si a competitiei;
    • Se ingrijeste de respectarea termenelor si conditiilor de livrare si a modalitatilor de plata agreate cu beneficiarii produselor si serviciilor clientului nostru

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    2000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (134)