Ghid de utilizare a platformei MyConnector la evenimentul Finance Recruitment Day
Inginer Noc IP (Network Operation Center)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Digi | RCS RDS active.Vezi toate job-urile Inginer Noc IP (Network Operation Center) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Digi | RCS RDS |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.01.2021 |
Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.
Absolvent studii tehnice (student in an terminal) si/sau certificari/cursuri networking (CCNA reprezinta un avantaj)
Experienta cu aplicatii de tipul operation support system;
Cunostinte teoretice despre OSI layers (Ethernet II, ARP, MPLS Label, VLAN Tagging, IP, ICMP, TCP: headers);
Switch configuration (VLANs, VTP, STP, MSTP, RSTP, Trunk, Ether-channel, Management, Layer 3);
BGP (Filtering, Redistribution, Summarization, Synchronization), MPLS (EoMPLS, MPLS VPN) si IP & IOS Features (DHCP, NAT, NTP, SNMP);
Cunoasterea networkingului in Linux;
Cunostinte de limba engleza - nivel avansat.
Troubleshooting pentru situatiile aparute in reteaua companiei ( Ip/MPLS, nivel II, escaladare de la suport tehnic);
Administrare servere;
Ocazional comunicarea cu clientii;
Provizionare servicii client.
Raporteaza eroarea la