Administrator echipamente si materiale medicale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Administrator echipamente si materiale medicale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca:
    - Esti atent la detalii;
    - Ai atentie concentrata si distributiva;
    - Stii sa te organizezi astfel incat sa iti indeplinesti sarcinile zilnice;
    - Ai cunostinte de operare a calculatorului;
    - Ai cunostinte tehnice (reprezinta avantaj);
    - Ai minim 2 ani experienta pe un post de gestiune.

    Responsabilitati

    Postul de Administrator echipamente & materiale medicale in REGINA MARIA, presupune:
    - Inregistrarea cu acuratete in sistemul de gestiune a datelor;
    - Receptia cantitativa si calitativa a echipamentelor si materialelor;
    - Eliberarea si distribuirea echipamentelor si a materialelor, conform graficului comunicat anterior;
    - Inventarierea periodica si anuala a produselor din gestiune;
    - Gestionarea corecta a echipamentelor si a materialelor, corect, complet si la timp in conformitate cu procedurile specific in vigoare.

    Alte informatii

    Noi apreciem oamenii care:

    • Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    • Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;
    • Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    • Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente,
    • Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.


    Ce oferim?
    • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;
    • Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;
    • Bonuri de masa de 15 lei fiecare;
    • Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    • Discounturi la parteneri externi.