Administrator echipamente si materiale medicale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Administrator echipamente si materiale medicale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca:
    - Esti atent la detalii;
    - Ai atentie concentrata si distributiva;
    - Stii sa te organizezi astfel incat sa iti indeplinesti sarcinile zilnice;
    - Ai cunostinte de operare a calculatorului;
    - Ai cunostinte tehnice (reprezinta avantaj);
    - Ai minim 2 ani experienta pe un post de gestiune.

    Responsabilitati

    Postul de Administrator echipamente & materiale medicale in REGINA MARIA, presupune:
    - Inregistrarea cu acuratete in sistemul de gestiune a datelor;
    - Receptia cantitativa si calitativa a echipamentelor si materialelor;
    - Eliberarea si distribuirea echipamentelor si a materialelor, conform graficului comunicat anterior;
    - Inventarierea periodica si anuala a produselor din gestiune;
    - Gestionarea corecta a echipamentelor si a materialelor, corect, complet si la timp in conformitate cu procedurile specific in vigoare.

    Alte informatii

    Noi apreciem oamenii care:

    • Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    • Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;
    • Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    • Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente,
    • Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.


    Ce oferim?
    • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;
    • Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;
    • Bonuri de masa de 15 lei fiecare;
    • Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    • Discounturi la parteneri externi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    3000 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (31)