Responsabil relaii clienti - contract 6 luni

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Experienta de customer support pentru servicii, relevanta, prin telefon;
    • Experienta cu crm - bonus;
    • Optional experienta de customer retention;
    • Cunoasterea unei limbi straine (scris si conversational), engleza ;
    • Cunostinte avansate de utilizare a computerului;
    • Buna cunoastere a pietei de constructii si de amenajari interioare din Romania si din alte tari europene.

    Responsabilitati

    • Ofera clientilor informatii specifice referitoare la comenzile pe care le au in derulare, atat telefonic cat si pe e-mail;
    • Raspunde de mentinerea portofoliului de clienti, in mod activ, in conformitate cu obiectivele, targetul echipei si targetul personal stabilit;
    • Intretine permanent relatia cu clientii existenti, asigurandu-le tot suportul necesar si totodata construind interfata dintre client si companie;
    • Organizeaza si mentine la zi baza de date cu clientii si scoate rapoarte pe care le transmite echipei;
    • Participa singur sau impreuna cu alti membri ai echipei, la intalniri cu clientii existenti in scopul mentinerii relatiilor de afaceri;
    • Intocmeste rapoarte zilnice si le transmite echipei, sintetizand informatiile si sugestiile primite de la clienti;
    • Cunoste toate serviciile oferite de catre si modul de lucru al designerilor
    • Gestioneaza solicitarile si reclamatiile venite din partea clientilor
    • Gestioneaza și urmareste procesul de facturare și incasare clienti
    • Ofera suport / contribuie la promovarea si vanzarea telefonica a serviciilor, oferind clientilor consiliere pe serviciile achizitionate si posibilitatile de up-sale, dupa caz.

    Alte informatii