Reporting Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Reporting Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 01.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Tu vii cu gândire logica si analitica, motivatie ridicata de a-ti dezvolta cariera în raportare si analiza de business, atentie sporita la detalii si orientare catre cifre, iar
    noi îti oferim oportunitatea de a te dezvolta frumos alaturi de echipa de Reporting&Controlling din Iasi.


    Ne-ar placea sa ai:
    - experienta de minim 1 an în lucru cu cifre (domeniul economic/ financiar/ audit/ contabilitate, etc.);
    - cunostinte de limba engleza/ franceza la nivel mediu (minimum B1);
    - cunostinte de utilizare Excel (nivel mediu-avansat);
    - studii în domeniul economic;
    - o buna capacitate de analiza si sinteza, gândire logica, pasiune pentru cifre.

    Responsabilitati

    În acest rol vei învata sa:
    - realizezi rapoarte de analiza economico-financiara care sa asigure un management eficient al activitatilor din cadrul firmei (categorii de cheltuieli, variatii, indicatori de performanta etc.);
    - urmaresti indicatori de performanta;
    - oferi suport managementului operational în luarea deciziilor si masurarea impactului acestora în activitatea diferitelor servicii, în setarea obiectivelor etc.

    Alte informatii

    ?i pentru c? valorific?m implicarea ?i dorin?a de a înv??a, oferim urm?toarele beneficii:
    + Pachet care include beneficii financiare ?i non-financiare;
    + Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activit??i sportive, asigur?ri medicale, seven cards etc;
    + Training ini?ial ?i periodic specific activit??ii desf??urate;
    + Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes.
    + Vineri tematice ?i alte activit??i bazate pe conceptul "Happy people at work".

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,